نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

اپل واچ Apple Watch Series 1 در سپتامبر سال 2016 به بازار معرفی و عرضه شده است. این سری ساعت ها دارای سه نسخه ی اپل واچ، اسپورت و ادیشن است و تفاوت آنها بین جنس بدنه ی آنهاست. این ساعت ها در دو سایز 38 میلی متری برای خانم ها و 42 میلی متری مناسب دست آقایان ارائه شده است. نسخه ی 38 میلی متری این ساعت هوشمند بسیار کوچک است که زیاد هم مناسب دست خانم ها نیست. در پنل جلویی این ساعت از نمایشگر 1.5 با تراکم پیکسلی 290 بهره گرفته شده است. مساحت تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند Apple Watch Series 1 Aluminum حدود 7.1 سانتی متر مربع است و حدود 55.1 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

انرژی مورد نیاز این ساعت هوشمند را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 205 میلی آمپر تامین می کند. در صورتی که باتری ساعت هوشمند Apple Watch Series 1 Aluminum فول شارژ باشد شما را در مدت 18 ساعت همراهی می کند. از جمله فناوری های به کار رفته در این ساعت می توان به شتاب‌سنج, ژیروسکوپ, ضربان قلب‌سنج و … اشاره کرد. استفاده از ساعت های هوشمند امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و اغلب افراد می دهند تا از این ساعت ها استفاده کنند تا از ساعت های معمولی. ساعت هوشمند اپل 1 یه راحتی روی مچ دست بسته می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر ساعت هوشمند Apple Watch Series 1 Aluminum

با تعمیر ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 1 در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق دستگاه خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید. مجموعه ی تعمیرات 118 دارنده ی تکنسین متخصص تعمیرات محصولات اپل است که می توانند تعمیر اپل واچ، گوشی و آیپد شما را بهترین کیفیت انجام دهند. لازم به ذکر است کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر می شوند که به همراه دستگاه به شما تحویل داده می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعویض قطعات اپل واچ Apple Watch Series 1 را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات ساعت هوشمند اپل 1

استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار تعمیرکاران تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل آن ها همیشه از قطعات اورجینال در تعمیرات خود استفاده می کنند. کلیه ی قطعاتی که در فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 به فروش می رسند و یا در تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال بوده و از بهترین قطعات موجود در بازار هستند. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 1 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. قیمت ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 1 به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده در حال تغییر است لذا قبل از ثبت با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.