تعمیرات تخصصی گوشی نوکیا

 

کمتر کسی است که با برند نوکیا آشنایی نداشته باشد. برند نوکیا را همه می‌شناسند. غول موبایل سازی جهان و قدیمی ترین برند در زمینه تولید گوشی‌ به حساب می‌آید. این برند در چند سال گذشته پیشرفت‌های بسیار زیادی در حوزه گوشی‌های لمسی کرده است. احتمالا شما نیز یکی از همین گوشی‌ها را خریداری کرده‌اید. محصولات برند نوکیا از زیبایی و کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره می‌برد. فروش محصولات این برند هم گواه این موضوع است. ولی واقعیتی که وجود دارد و نمی‌توان از آن فرار کرد آسیب دیدگی گوشی است. گوشی‌های هوشمند تحت شرایط مختلفی دچار آسیب دیدگی می‌شوند. برند نوکیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. آسیب دیدگی‌ها نیز گوناگون است. بعضی‌ها از مشکلات سخت افزاری و دسته‌ دیگری از مشکلات هم نرم افزاری‌اند. خوشبختانه برای هر دو نوع مشکلات راه حلی وجود دارد. بنابراین نگرانی به دل خود را ندهید. اگر گوشی شما به هر دلیلی مشکل پیدا کرده است و شما از عهده برطرف کردن آن بر نمی‌آیید حل این مشکل را به مجموعه ما بسپارید. مجموعه تعمیرات 118 در خدمت شماست تا انواع مشکلات را فارغ از نوع و شدت آسیب به بهترین نحو و با با بالاترین کیفیت مرتفع سازد. تعمیر گوشی نوکیا خود را به ما بسپارید.

تعمیرات تخصصی گوشی نوکیا

وقتی حرف از تعمیر تخصصی گوشیا نوکیا به میان می‌آید منظور این است فرد تعمیرکار به طور خاص و ویژه با ظرایف و پیچیدگی‌های انواع گوشی‌های نوکیا آشنایی داشته باشد. زیرا تنوع برندهای تولید کننده گوشی بسیار زیاد است. در نتیجه بعضی افراد تعمیر گوشی نوکیا را برعهده می‌گیرند ولی به خوبی از پس تعمیر آن بر نمی‌آیند و شما پس از مدتی مجددا باید گوشی خود را به تعمیرکار دیگری بسپارید. برای برطرف کردن و رخ ندادن چنین مشکلاتی مجموعه تعمیرات 118 آماده است تا انواع مشکلات شما را به طور کاملا تخصصی برطرف سازد. تعمیرات گوشی‌های هوشمند به دو نوع سخت افزار و نرم افزار بر می‌گردد. اگر که با تفاوت این دو نوع آشنا نیستید ادامه‌ مطلب را حتما مطالعه کنید. در ادامه به طور کامل به موضوع تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های نوکیا می‌پردازیم.

1-تعمیرات سخت افزاری گوشی‌های نوکیا

وقتی صحبت از سخت افزار می‌شود باید ذهن خود را به سمت قطعات سخت افزاری گوشی نظیر باتری، تاچ ال سی دی و … برد. بنابراین وقتی گفته می‌شود که مشکل گوشی سخت افزاری است قطعا یکی از قطعات درون گوشی آسیب دیده است. باید بدانید که نقش تجهیزات و دانش فرد تعمیرکار در رابطه با تعمیرات سخت افزاری نوکیا بسیار مهم است. به عبارت دیگر این دو مکمل یکدیگرند. تعمیرکار ماهر بدون تجهیزات مناسب قطعا نمی‌تواند آنطور که باید و شاید از عهده تعمیرات سخت افزار بر بیاید. تجهیزات نقش پررنگی در این قضیه دارند. برای تعمیر بعضی از قطعات سخت افزاری به تجهیزات و دستگاه‌های مخصوصی نیاز است. بدون داشتن این تجهیزات عملا امکان تعمیر گوشی وجود ندارد. دانش فرد تعمیرکار هم که دیگر نیازی به توضیح ندارد. فرد تعمیرکار باید شناخت کافی از گوشی نوکیا و مشکلات احتمالی داشته باشد تا بهترین تصمیم را برای برطرف کردن مشکل بگیرد. این تصمیم می‌تواند در هزینه و کیفیت کار بسیار تاثیر گذار باشد. بنابراین نباید به هر تعمیرکار و مرکزی برای تعمیر گوشی نوکیا خود مراجعه کنید. مرکزی معتبر و مطمئن را پیدا کنید و برای برطرف کردن مشکل سخت افزاری خود به آنها مراجعه کنید. مجموعه تعمیرات 118 آماده است به خدمت رسانی کند.

1-تعمیرات نرم افزاری گوشی‌های نوکیا

مشکلات نرم افزاری دقیقا عکس مشکلات سخت افزاری است. در تعمیرات نرم افزاری صحبتی از تعمیر قطعه نیست. تعمیرات نرم افزاری نوکیا در رابطه با سیستم عامل و هسته گوشی‌ست. مشکلات نرم افزاری در واقع مانعی هستند تا شما نتوانید از گوشی خود به نحو احسن استفاده کنید. مثلا یکی از این مشکلات می‌تواند کندی سرعت گوشی باشد. این دست از مشکلات به نرم افزار گوشی بر می‌گردد. البته در مورد این نوع آسیب‌ها به طور مفصل در ادامه توضیح می‌دهیم. ولی در همین حد بدانید که این مشکلات با هزینه بسیار کمی قابل برطرف شدن هستند. حتی بعضی از این مشکلات را خود شما عزیزان می‌توانید برطرف سازید. در ادامه توضیح بیشتری داده‌ایم.

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

احتمالا سوالی ذهن شما را درگیر کرده است. سوالی با این موضوع که چرا باید به تعمیرات 118 اعتماد کنیم و گوشی خود را برای تعمیر به این مرکز بسپاریم. حتما اطلاع دارید که در بازار گوشی‌های هوشمند قطعات فیک و بی کیفیت به وفور یافت می‌شود. همیشه نگران این بوده‌اید که قطعاتی که برای تعمیر گوشی Nokiaاستفاده می‌شود اصل و اورجینال باشد. اولین دلیل اعتماد شما به مجموعه ما همین عامل است. کلیه قطعات اسمارت فون‌های نوکیا موجود در مرکز تعمیرات 118 کاملا اصل و اورجینال است و شما به راحتی می‌توانید اقدام به خرید قطعات گوشی نوکیا کنید. برای اطمینان شما مشتریان عزیز ضمانت نامه اصالت کالا نیز به شما تقدیم می‌شود. بنابراین خیال شما از این بابت راحت باشد. دلیل دوم کیفیت و هزینه تعمیر تخصصی اسمارت فون‌های برند Nokia است. تعمیرکارانی که در مجموعه ما فعالیت می‌کنند از تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند. این تجربه و تخصص قطعا در کاهش هزینه‌های شما اثر گذار است و هزینه نهایی تعمیر گوشی شما قطعا نسبت به مکان‌های دیگر کمتر است. عامل سوم زمان تحویل است. ما آماده‌ایم تا مشکل شما را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم. عامل دیگری که بسیار مهم و قابل توجه می‌باشد مهلت تست است. مهلت تست به مدت زمان پس از تعمیر گوشی نوکیا گفته می‌شود که به شما تعلق می‌گیرد. در طول مهلت تست اگر گوشی شما بعد از تعمیری که بر روی آن انجام شده است آسیب دید، می‌توانید بدون نگرانی و با خیال راحت گوشی خود را برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی دوباره قرار بگیرد. این ویژگی به عنوان یک مزیت به حساب می‌آید. خیلی از تعمیرکاران از دادن مهلت تست ترس دارند زیرا کیفیت کارشان پائین است و به کار خود اعتماد ندارند. بنابراین فکر نمی‌کنم موضوع دیگری مانده باشد. با خیال راحت هم اکنون گوشی خود را به مجموعه تعمیرات 118 ارسال کنید. ضمن اینکه امکان خرید قطعات موبایل نوکیا نیز برای شما مهیاست. می‌توانید نسبت به خرید قطعات گوشی‌های نوکیا اقدام کنید.

 

ارسال درخواست تعمیر گوشی نوکیا

 

آسیب دیدگی های رایج سخت افزار گوشی نوکیا

در این بخش شما را با رایج ترین آسیب دیدگی های سخت افزار موبایل Nokia آشنا می‌کنیم. مشکلاتی که در این بخش به آنها می‌پردازیم به قرار زیر است:

  1. تمام شدن عمر باتری موبایل نوکیا
  2. شکستگی ال سی دی موبایل Nokia
  3. تعمیر موبایل Nokia آبخورده
  4. مشکلات خاموش شدن گوشی نوکیا
  5. مشکل شارژ نشدن موبایل نوکیا
  6. آسیب دیدگی اسپیکر اسمارت فون‌های نوکیا
  7. خرابی هارد پروگرم شده نوکیا

در ادامه به طور کامل به تک تک موارد اشاره شده در بالا می‌پردازیم. در صورتی‌که شامل یکی از موارد بالا بودید سریعا با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل خود را با انها در میان بگذارید.

تمام شدن عمر باتری موبایل نوکیا

خرابی باتری مشکلی است که هر کاربری حداقل یکبار با آن روبرو شده است. باید بدانید که باتری یک قطعه مصرفی است و دارای طول عمر مشخصی است. یعنی اینکه شما چه بخواهید و چه نخواهید باتریتان بعد از مدتی ضعیف می‌شود. این طول عمر در حدود دو سال است. بنابراین اگر از خرید باتری موبایل نوکیا بیش از دو سال می‌گذرد این مشکل کاملا طبیعی است. خرابی باتری Nokia دارای علائمی است. از جمله مهم ترین علائم خرابی باتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گوشی فقط در زمان اتصال به شارژر روشن می ماند: اگر گوشی شما فقط در زمانی‌که به شارژ است روشن می‌ماند قطعا به تعویض باتری نیاز دارید. باتری‌ که آسیب دیده است نمی‌تواند شارژ نگه دارد و به همین دلیل به شارژ مستقیم برای روشن نگه داشتن دستگاه نیاز دارد.
  • گوشی در زمان کوتاهی خاموش می شود: حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که باتری گوشیتان شارژ 100% را نشان می‌دهد ولی به محض اینکه گوشی را از شارژ جدا می‌نمایید این شارژ به شدت کاهش پیدا می‌کند و در مدت زمان بسیار کمی به اتمام می‌رسد. در صورتیکه این اتفاق برای شما پیش می‌آید حتما باتری خود را تعویض کنید.
  • بدنه گوشی یا باتری بیش از حد معمول داغ می شود: معمولا باتری در هنگام شارژ شدن کمی داغ می‌شود. در صورتیکه گوشی شما در زمان شارژ بیش از حد داغ می‌شود باید به سلامت باتری خود شک کنید.

تعویض باتری اسمارت فون‌های نوکیا در مجموعه تعمیرات 118 در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. نگران نباشید و هم اکنون گوشیتان را به مجموعه ارسال کنید.

شکستگی ال سی دی موبایل Nokia

شکستگی ال سی دی یکی از رایج ترین آسیب دیدگی‌های گوشی است. از جمله مهم ترین دلایل خرابی تاچ و ال سی دی می‌توان به آبخوردگی گوشی، افتادن از ارتفاع و ضربه‌ و فشار اشاره کرد. خوشبختانه تاچ و ال سی دی اورجینال و اصل نوکیا در مجموعه ما موجود است. از جمله مهم ترین علائم خرابی تاچ و ال سی دی موارد زیر است:

  • عدم کارکرد لمس صفحه نمایش: در صورتیکه لمس گوشی شما کار نکند، قطعا تاچ و ال سی دی باید تعویض شود. کارنکردن لمس گوشی یکی از مهم ترین علائم خرابی تاچ و ال سی دی به حساب می‌آید.
  • سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش: اگر قسمتی از صفحه نمایش گوشی شما سیاه شده است و نمی‌توانید از آن قسمت استفاده کنید باید تاچ و ال سی دی نوکیا تعویض شود.
  • سو سو زدن صفحه نمایش: سوسو زدن صفحه نمایش از دیگر علائم خرابی تاچ و ال سی دی است. در صورت مواجه با این مشکل با همکاران ما تماس بگیرید. تعویض تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا در مجموعه ما قابل انجام است.

تعمیر موبایل نوکیا آبخورده

مدارهای داخلی گوشی به شدت به آب حساس اند. در صورتی‌که آب وارد گوشی شود مشکلات سیار زیادی برای شما به وجود می‌آید. سوختگی تاچ و ال سی دی و سوختن هارد از مهم ترین نتایج آب خوردگی گوشی Nokia است. اما نگان نباشید. همه این موارد در صورتی است که شما برای تعمیر گوشی آبخورده نوکیا اقدام نکنید. شما باید به محض آبخوردگی گوشی آنرا به مجموعه تعمیرات ارسال کنید. قطعا مشکل شما قابل حل شدن است. اگر این‌کار را انجام دهید قطعا آسیب کمتری به گوشیتان وارد می‌شود. قبل از اینکه گوشی را به مجموعه ارسال کنید به نکات زیر توجه کنید:

  • به هیچ وجه گوشی خود را روشن نکنید: اجزای الکتریکی موجود در گوشی ممکن است آسیب بیشتری ببیند.
  • گوشی را به شارژ نزنید: زیرا ترکیب الکتریسیته و گوشی خیس اصلا جالب نیست.
  • هیچ دکمه‌ای را فشار ندهید. ممکن است جریان اب را در گوشی به راه بیندازد. از فشردن دکمه‌ها خودداری کنید.
  • گوشی خیس را زیاد تکان ندهید: این امر می‌تواند آب را به مناطق عمیق گوشی هدایت کند.
  • هیچ حرارتی به گوشی وارد نکنید. به یاد داشته باشید گرمای بیش از حد می‌تواند به گوشی آسیب برساند.

مشکلات خاموش شدن گوشی نوکیا

مشکل خاموش شدن گوشی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است گوشی شما یک ایراد نرم افزاری پیدا کرده باشد. شاید هم سخت افزار گوشی آسیب دیده است. بنابراین برای تعیین علت دقیق مشکل خاموشی خودکار موبایل Nokia لازم است گوشیتان را به مرکز ارسال کنید. همکاران ما آماده اند تا مشکل خاموشی ناگهانی گوشی Nokia شما را برطرف سازند. دلایل مختلفی برای خاموشی ناگهانی گوشی وجود دارد. بعضی از این دلایل در ادامه آمده است.

  • تنظیم مجدد داخلی دستگاه: بله، اولین چیزی که باعث می‌شود گوشی شما به طور خودکار خاموش شود، ریستارت داخلی است. سیستم عامل اندروید ممکن است بعضاً برای بارگیری مجدد حافظه خود پس از مدت زمان طولانی خاموش شود و این طبیعی است‌، زیرا هیچ آسیبی به تلفن نمی رساند.
  • اشکالات Firmware: به غیر از دلایل سخت افزاری، اشکالات Firmware و اشکالات سیستم عامل نیز می‌تواند باعث شود گوشی شما به طور خودکار خاموش شود. وضعیت آپدیت گوشی خود را بررسی کنید. شاید این مشکل به دلیل یک باگ نرم افزاری به وجود آمده باشد.

مشکل شارژ نشدن موبایل نوکیا

آیا گوشی شما شارژ نمی‌شود؟ آیا پس از اتصال شارژر به گوشی اتفاق خاص نمی‌افتد و تغییری در وضعیت درصد شارژ گوشی به وجود نمی‌آید؟ دلایل زیادی می‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود. ایراد در کابل و آداپتور یکی از این موارد است. مورد بعدی خرابی و آسیب سوکت شارژ است. مورد بعدی نیز می‌تواند به روز رسانی‌های نرم افزاری باشد. هر یک از این سه مورد می‌تواند باعث بروز مشکل در سیستم شارژ گوشی شود. نباید از آنها غفلت کرد. به عنوان مرحله بعدی، گوشی خود را در حالت امن راه اندازی کنید. اساساً Safe Mode محیطی است که گوشی شما را به حالت ابتدایی استفاده از آن می‌برد. این بدان معناست که هر برنامه شخص ثالثی که بارگیری کرده‌اید در Safe Mode اجرا نمی‌شود. بعد از آن گوشی خود را به شارژر متصل کنید. اگر گوشی شارژ شد مطمئن می‌شوید که یک برنامه شخص ثالث باعث مشکل بوده است و به راحتی می‌توانید آنرا حذف کنید. اگر مشکل شارژ گوشی Nokia همچنان پابرجا بود با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. مشکل شما قطعا قابل حل شدن است و جای نگرانی نیست.

آسیب دیدگی اسپیکر اسمارت فون‌های نوکیا

در گوشی‌های هوشمند امروزی دو نوع اسپیکر به کار رفته است. اسپیکر بلندگو و اسپیکر مکالمه. اگر شما هنگام مکالمه صدا را دریافت نمی‌کنید یا به سختی موفق به انجام اینکار می‌شوید مشکل از اسپیکر مکالمه یا کپسول اسپیکر است. در صورتیکه صدای موزیک و فیلم از گوشی شما پخش نمی‌شود باید اسپیکر صدا مورد تعویض قرار بگیرد. بنابراین اکنون باید بدانید که کدام مشکل گریبان گیر شما شده است. اسپیکر صدا و اسپیکر مکالمه جزو قطعات سخت افزاری محسوب می‌شوند و قطعا تعویض اسپیکر گوشی Nokia در مجموعه تعمیرات 118 قابل انجام است. تعویض اسپیکر موبایل نوکیا خود را به ما واگذار نمایید. در کمترین زمان ممکن مشکل شما برطرف می‌شود.

خرابی هارد پروگرم شده نوکیا

از هارد گوشی Nokia چه می‌دانید؟ با هارد گوشی آشنایی کافی دارید؟ تمامی اطلاعات گوشی شما درون هارد ذخیره می‌شود. هارد قطعه‌ای است که وظیفه ذخیره سازی و سازماندهی اطلاعات را بر عهده دارد. تاکنون با اهمیت این قطعه آشنا شدید. بنابراین اگر اطلاعات درون گوشی برای شما مهم است تعویض هارد نوکیا خود را به یک مجموعه معتبر تعمیرات بسپارید. بعضی از افراد فکر می‌کنند در صورتیکه هارد گوشی آسیب ببیند دیگر امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید قید اطلاعات درون گوشی را زد. ما به شما می‌گوییم اصلا اینگونه نیست. تعمیر هارد پروگرم شده Nokia امکان پذیر است. از آنجایی که بسیاری از افراد دانش فنی اینکار را ندارند به شما می‌گویند که هارد قابل تعمیر نیست. بنابراین در صورتی‌که هارد گوشی شما آسیب دیده است نگران نباشید. امکان تعمیر یا تعویض هارد گوشی نوکیا وجود دارد. تنها کافیست گوشی خود را برای ما ارسال کنید. بسته به اینکه شدت آسیب وارد شده به هارد چقدر است یکی از مراحل تعویض یا تعمیر در دستور کار قرار می‌گیرد. هم اکنون گوشی خود را به مجموعه ارسال کنید.

آسیب دیدگی های رایج نرم افزاری گوشی نوکیا

مشکلات نرم افراری با هزینه بسیار کم قابل برطرف شدن است. مشکلات نرم افزاری اسمارت فون‌های Nokia متوجه سیستم عامل است. ممکن است این مشکلات دارای دلایلی هستند که اگر آنها را بدانید قطعا کمک زیادی به شما خواهد کرد. رایج ترین مشکلات نرم افزاری به شرح ذیل است.

هنگ کردن گوشی

گوشی‌های هوشمند توانایی انجام کارهای زیادی را دارند اما گاهی اوقات بنا به دلایلی ممکن است هنگ کنند. هنگ کردن به اصطلاحی گفته می‌شود که گوشی بر روی برنامه یا هر چیزی دیگری گیر می‌کند و کاری از دست ما ساخته نیست. در این بخش شما را بعضی از دلایل این مشکل آشنا می‌کنیم.

  • مقدار حافظه رم

گوشی با ظرفیت رم کم فقط قادر به اجرای همزمان تعداد محدودی برنامه است. معمولاً استفاده از چندین برنامه روی گوشی‌ای که رم پایینی دارد باعث می‌شود تا گوش خیلی زود هنگ کند. این اتفاق به خصوص در زمانی می‌افتد که مدت زمان طولانی از گوشی استفاده کنید.

  • حافظه ناکافی

ظرفیت ذخیره سازی گوشی‌های هوشمند محدود است و بالاخره از یکجا به بعد نمی‌توانید فیلم و موزیک را در گوشی خود ذخیره کنید. داده هایی مانند فیلم‌ها‌، بازی‌ها و عکس‌ها فضای زیادی را در گوشیمان اشغال می‌کنند. این در حالی است که گوشی شما برای پردازش بی وقفه و بدون مشکل به حافظه کافی نیاز دارد. استفاده بیش از 80٪ از فضای ذخیره سازی دستگاه به احتمال زیاد باعث هنگ کردن و کاهش سرعت پردازش می‌شود.

  • برنامه های مخرب

برنامه‌های موبایل که از سایت‌های نامطمئن یا منابعی که قابل اعتماد نیستند بارگیری می‌شوند، معمولاً حاوی ویروسی (بدافزار) مضر برای گوشی شما هستند. این ویروس‌ها در روند پس زمینه گوشی شما دخالت می‌کنند و در نهایت باعث می‌شوند گوشی شما هنگ کند

  • گرم شدن بیش از حد

استفاده مداوم از گوشی آن هم در زمانی که متوجه گرم شدن بیش از حد گوشی شده‌اید باعث می شود گوشی شما هنگ کند و گاهاً دوباره راه اندازی شود. گرمای گوشی‌های هوشمند معمولاً باید بین 35 تا 38 درجه سانتیگراد باشد، هر چیزی بالاتر از این حد طبیعی نیست و منجر به هنگ کردن موبایل نوکیا می‌شود.

راهکارهایی برای رهایی از هنگ کردن گوشی

  • داده‌های اخیر را پاک کنید: تعداد برنامه‌های گوشی‌های همراه بسیار زیاد است. هنگام استفاده از هر یک از این برنامه‌ها کمی از فضای گوشی پر می‌شود و به تدریج بر روی سرعت گوشی تاثیر می‌گذارد. اگر دوست دارید گوشی شما افزایش سرعت را بدون هنگ کردن تجربه کند حتما داده‌ برنامه‌های اخیرا استفاده شده را حتما پاک کنید.
  • برنامه های مشکوک را حذف نصب کنید: برنامه‌هایی که از فروشگاه‌‌هایی بجز گوگل پلی نصب می‌شوند، معمولاً دارای ویروس‌هایی هستند که بر عملکرد گوشی شما تأثیر می‌گذارند. این برنامه ها را حذف نصب کنید و از بارگیری نرم افزا‌رها از منابع غیر معتبر خودداری کنید.
  • پرونده های بی ربط را حذف کنید: نگه داشتن فایلها و برنامه های بی ربط فضای ذخیره سازی را در گوشی شما بالا می‌برد. این درحالی است که گوشی‌های هوشمند برای کارکرد روان نیاز به فضای ذخیره سازی کافی دارند. فیلم‌ها یا بازی‌های سنگین را از گوشی خود حذف کنید تا فضا آزاد شود و گوشی شما به صورت روان کار کند.
  • آخرین آپدیت‌های گوشی را همیشه نصب کنید: برای نرم افزار و سایر برنامه‌های گوشی شما به طور مرتب نسخه‌های به روز شده منتشر می‌شود. این به روزرسانی ها معمولاً به رفع ایرادات نسخه قبل از خود می‌پردازند. توصیه می‌شود برای رفع مشکلات ناشی از هنگ کردن گوشی گوشی خود را همواره در بروز ترین حالت نگه دارید.

در صورتی که از راهنمایی‌های بالا نتیجه‌ای نگرفتید با همکاران ما در مجموعه تعمیرات 118 تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

رجیستری گوشی نوکیا

با طرح ریجستری آشنا هستید؟ طرح رجیستری به منظور مقابله با واردات غیر رسمی و قاچاق گوشی‌های هوشمند کلید خورد. این طرح از سال 1396 شروع به کار کرده و برند نوکیا نیز به این طرح پیوسته است. در صورتی‌که گوشی شما یکماه پس از ورود به کشور ریجستر نشود به مانند گوشی‌های قاچاق با آنها رفتار می‌شود و برای همیشه خاموش خواهند شد. بنابراین بدانید شما یک ماه مهلت استفاده از گوشی بدون رجیستری دارید و اگر در طی این مدت اقدام به رجیستر گوشی نوکیا خود نکنید باید با گوشی خداحافطی کنید.

بوت گوشی نوکیا

یکی از مهم ترین و شایع ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان گیر شما شود مشکل بوت شدن گوشی است. بوت نشدن مشکلی است که در هنگام بالا آمدن سیستم عامل رخ می‌دهد. زمانی‌که شما گوشی خود را روشن می‌کنید ولی گوشی بر روی لوگوی سازنده باقی می‌ماند می‌گوییم مشکل بوت شدن گوشی Nokia وجود دارد. البته این مشکل برای تولیدات سایر برندها نیز اتفاق می‌افتد. در این‌گونه موارد کار زیادی ار کاربر عادی بر نمی‌آید و باید برای تعمیر به مراکز معتبر مراجعه کرد. شما می توانید در مرکز تعمیرات 118 با کم ترین قیمت این مشکل را برطرف کنید. در کمترین زمان ممکن این مشکل در مجموعه ما برطرف می‌شود. اگر با این مشکل مواجه شده‌اید درنگ نکنید و گوشی خود را برای تعمیر برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.