نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی ایسوس یکی از پیشتازان در عرصه تولید اسمارت فون‌ها در فوریه سال 2018 گوشی جدید خود را با نام گوشی ایسوس Zenfone 5z معرفی کرد. بدنه‌ی این دستگاه متشکل از شیشه و فلز است و ایسوس در ساخت فریم و درب پشت این گوشی از نوع آلومینیوم استفاده کرده است. این گوشی دارای ابعاد 153 x 75.7 x 7.9 میلی متر و وزن 165 گرمی است و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 5 زد با اندازه‌ی 6.2 اینچ به طور تقریبی 83 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر به دلیل برخورداری از فناوری IPS LCD در ساخت خود اتصاویر و متون را با کیفیت و وضوح بالاتری نمایش می‌دهد همچنین قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست. تصاویر در این نمایشگر دارای رزولوشن 1080 در 2246 پیکسل و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ می باشد. استفاده از گلس بر روی این قطعه نمایشگر ار در برابر ضربه و اجسام تیز مقاوم کرده است. این دستگاه در چهار نسخه‌ با ظرفیت‌های 64 گیگابایت با 4 و 6 گیگ رم٬ 128 گیگابایت با 6 گیگ رم و 256 گیگابایت با 8 گیگ رم عرضه شده است.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون 5 زد از دو سنسور با لنزهای 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و 8 مگاپیکسلی التراواید با دیافراگم f/2.0 بهره برده است. این دوربین تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند. کاربران با این دوربین می توانند در حالت‌های پانوراما و HDR عکاسی کنند و به کمک فلش LED نیز عکاسی در محیط‌های کم نور به راحتی انجام می‌گیرد. این دوربین برای کاربران ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل٬ 1080 پیکسل و 720 پیکسل را ضبط می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز با سنسور 8 مگاپیکسلی ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثاینه را فراهم می‌کند. باتری گوشی ایسوس زنفون 5 زد با ظرفیت شارژدهی 3300 میلی آمپری وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی گوشی را برعهده دارد.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 5z

قطعات انواع گوشی‌های هوشمند از قبیل قطعات گوشی ایسوس Zenfone 5z به دلیل الکتریکی بودن آن‌ها نسبت به ضربه و آبخوردگی حساس بوده و در صورت برخورد با اجسام ممکن است دچار آسبب و یا اتصالات داخلی شوند. خرابی قطعات گوشی‌های هوشمند منجر به اختلال در کارکرد کلی دستگاه شده لذا لازم است کاربران جهت تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 5z خود به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه نمایند. تعمیر و تعویض قطعات گوشی ایسوس Zenfone 5z امری دشوار است بنابراین بهتر است آن را به دست تعمیرکاران خبره و حرفه‌ای بسپارید. در مرکز تعمیرات موبایل 118 تعمیرکاران حرفه‌ای با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. در این مرکز در ابتدا عیب یابی دستگاه انجام می‌گیرد و با اعلام هزینه به کاربران در صورت رضایت آنان اقدام به تعمیر دستگاه صورت می‌پذیرد.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 5z

تعمیرکاران می توانند با مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات 118 جهت خریدد قطعات گوشی‌های هوشمند مانند خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون 54 زد اقدام نمایند. این مرکز با فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد لذا اگر به دنبال قطعات با کیفیت همراه با گارانتی معتبر هستید ما به شما این مرکز را پیشنهاد می‌کنیم. تعمیرکارانی که در شهرستان هستند و امکان دسترسی و خرید حضوری را ندارند می توانند با مراجعه به سایت این مرکز سفارش خود را ثبت نمایند تا با بررسی اولیه قطعات برایشان ارسال گردد. در این مرکز همراه با فروش قطعات برای تعمیرکاران فاکتور خرید صادر شده و تحویل داده می‌شود. قیمت قطعات گوشی ایسوس زنفون 5 زد نیز با تماس با این مرکز اطلاع رسانی خواهد شد.