نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی بلک بری که گوشی‌های بیزینسی همراه با کیبورد ارائه می دهد در آگوست سال 2018 یکی دیگر از اسمارت فون‌های خود را با عنوان گوشی بلک بری KEY2 LE به کاربران معرفی کرد. گوشی های بلک بری طرفداران مخصوص به خود را داشته و دارد. این گوشی دارای کیبورد است که یکی از خصوصیاتی است که این گوشی را نسبت به سایر گوشی های هوشمند متمایز می کند. کیبورد این گوشی از نوع QWERTY است که تایپ در آن به راحتی انجام می‌گیرد. این گوشی دارای وزن 156 گرمی و ابعاد 150.3 x 71.8 x 8.4 میلی متری است. بدنه‌ای این گوشی در پنل جلویی از شیشه و پشت آن از پلاستیک و فریمی قلزی طراحی شده است. تاچ و ال سی دی گوشی بلک بری KEY2 LE با اندازه‌ی 4.5 اینچ تنها 55 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 1080 در 1620 پیکسل و تراکم پیکسلی 434 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 4 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت داخلی این گوشی را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی بلک بری KEY2 LE از دو سنسور بهره برده است که یکی از دو سنسور دارای لنز 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 می باشد و سنسور دوم با لنز 5 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصویر بر روی پنل پشت گوشی تعبیه شده است. این دوربین از قابلیت فلش دوگانه LED ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR بهره برده است. کاربران می توانند با استفاده از این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه قادر به ضبط ویدئو می‌باشد. باتری گوشی بلک بری KEY2 LE از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 3000 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌سازد.

تعمیر گوشی بلک بری KEY2 LE

قطعات گوشی بلک بری KEY2 LE  بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی بلک بری KEY2 LE  و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی بلک بری KEY2 LE در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی بلک بری KEY2 LE

خرید قطعات گوشی بلک بری KEY2 LE در مرکز تعمیرات موبایل 118 برای تعمیرکاران و کارآموزانی که به تازگی وارد حوزه تعمیرات موبایل شده‌اند امکان پذیر می‌باشد. این مجموعه تمامی قطعات و ابزارآلات خود را به صورت اوجینال و با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می دهد بنابراین با خیالی آسوده و اطمینان کامل می توانید از این مرکز خرید نمایید. استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر گوشی منجر به جلب رضایت مشتریان شده و این امر باعث رونق در کسب و کار تعمیرکاران خواهد شد. این مرکز همراه با خرید قطعات به کاربران گارانتی معتبر محصولات و فاکتور خرید ارائه می‌دهد. قیمت قطعات بلک بری KEY2 LE به دلیل نوسانات ارزی در سایت درج نشده است لذا لازم است برای اطلاع از قیمت محصولات با این مرکز تماس حاصل فرمایید.