نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2017 ایسوس یکی از اسمارت فون‌های خود را در ابعاد 155.7 x 75.9 x 7.9 میلی متر و وزن 144 گرم با نام گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie به کاربران معرفی کرد. ساختار بدنه‌ای این گوشی از شیشه و فلز است که درب پشت و فریم این دستگاه از آلومینیوم پوشانده شده است و به دستگاه ساختاری یکپارچه را بخشیده است. مشخصات فنی این دستگاه شامل سیستم عامل اندروید 7.0 نات قابل ارتقا تا 8.1 ٬ تراشه کوالکام MSM8937 اسنپدراگون 430 ٬ پردازنده هشت هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و 4 گیگ رم می‌شود. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی با اندازه‌ی 5.5 اینچ به طور تقریبی 70 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت و رزولوشن 720 در 1280 پیکسل با تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ هستند. ایسوس در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته برای این گوشی دارای 64 گیگابایت ظرفیت با 4 گیگ رم می‌باشد.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی با سنسور 16 مگاپیکسلی از قابلیت فوکوس خودکار و لنزی واید بهره برده است. این دوربین به کاربران امکان ثبت تصاویری را در حالت پانوراما و HDR را می‌دهد و همچنین به لطف فلش ال ای دی کاربران قادر به عکاسی حتی در محیط‌های کم نور و تاریک هستند. این دوربین توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد. دوربین سلفی این گوشی از کیفیت بسیار غالی برخوردار است چرا که ایسوس آن را به صورت دوگانه طراحی کرده است. دوربین جلو دارای دو لنز 20 و 8 مگاپیکسلی است و از نظر کیفیت بهتر از دوربین پشت عمل می‌کند. باتری گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که قابلیت تامین انرژی الکتریکی دستگاه را با ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie

از شایع‌ترین عوامل خرابی قطعات الکتریکی در گوشی‌های هوشمند ضربه و یا آبخوردگی می باشد. در صورت خرابی یک قطعه در داخل گوشی لازم است کاربران هرچه سریع‌تر جهت تعمیر و یا تعویض قطعه‌ی معیوب به تعمیرکاران ماهر مراجعه نمایند. قطعات معیوب منجر به اختلال در عملکرد گوشی شپده و ممکن است به سایر قطعات آسیب وارد نمایند. تعمیرکاران تعمیرات 118 با برخورداری از مهارت و تجربه بالا در زمینه تعمیرات موبایل می‌توانند جهت تعمیر گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی شما بهترین خدمات را ارائه دهند. تعمیر و تعویض یکی از انواع خدماتی است که با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال در این مرکز صورت می گیرد لذا تعمیرکاران جهت تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی از قطعات اورجینال بهره می گیرند.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie

بیشتر قطعات گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie در این فروشگاه موجود هستند و افرادی که قصد خرید دارند می توانند با خیالی آسوده قطعات گوشی خود را از فروشگاه سفارش دهند. جهت خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات و ابزار آلات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. از جمله قطعات گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.