نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا One Macro در اکتبر سال 2019 به بازار عرضه شده است. این گوشی به صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD, با  قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ مجهز شده است. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا One Macro حدود 96.7 سانتی متر مربع است و حدود 81.3 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. قطر این نمایشگر 6.2 اینچ و رزولوشن تصویر این گوشی 1520 در 720 است. در بالای ال سی دی این گوشی یک ناچ قطره ای طراحی شده است و داخل آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم  f/2.2 قرار گرفته است. در لبه ی بالایی این گوشی جک هدفون به همراه میکروفون قرار گرفته است. 

موتورولا برای تامین انرژی این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر استفاده کرده است. باتری گوشی موتورولا One Macro با کمک فست شارژ 15 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. برای شارژ این باتری از سوکت سیم کارت Type-C 1.0 استفاده می شود که به همراه اسپیکر روی لبه ی پایینی گوشی قرار گرفته اند. در این گوشی از یک سیستم دوربین استفاده شده که می تواند با توانایی بزرگنمایی خاصی عکس های کلوزآپ با دقت بالایی را ثبت کند. در این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 ، یک لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و حسگر تصویری ToF استفاده شده است. دلیل به کار بردن این دوربین ها جهت استفاده از ویژگی Laser Auto Focus در اپلیکیشن دوربین است.

تعمیر گوشی موتورولا One Macro

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی موتورولا One Macro را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا One Macro به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی One Macro موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا وان ماکرو

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت همیشه از قطعات اورجینال استفاده می کنند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. افرادی که قصد خرید قطعات اورجینال گوشی موتورولا One Macro را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن ها اقدام می کنند. در صورتی که شرایط خرید حضوری را ندارید می توانید به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید. قیمت قطعات گوشی موتورولا One Macro در این مجموعه مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است.