هیچ محصولی یافت نشد.

در اکتبر سال 2019 گوشی اچ تی سی Exodus 1s توسط شرکت تایوانی HTC معرفی شد. ساختار بدنه‌ی این دستگاه از شیشه و پلاستیک بهره گرفته است که به سبب فریم و قاب پشتی پلاستیکی منجر به وزن سبک 150 گرمی و ابعاد 154.2 x 72.7 x 8.3 میلی‌متری شده است. ال سی دی گوشی اچ تی سی اکسدوس وان اس با فناوری IPS LCD ساخته شده است که باعث وضوح و میزان روشنایی بالای تصاویر و متون می‌شود. این نمایشگر با اندازه‌ی 5.7 اینچی به طور تقریبی 74 درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر اینچ خواهند بود. هارد پروگرم شده این دستگاه یا همان حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 در داخل گوشی تعبیه شده است که دارای 64 گیگابایت ظرفیت و 4 گیگ رم می‌باشد. این دستگاه از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند لذا کاربران امکان افزایش حافظه داخلی دستگاه را ندارند.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی اکسدوس وان اس و دوربین جلو این دستگاه مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی شده‌اند. دوربین پشت با فوکوس خودکار و قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR تصاویر خوبی را برای کاربران حتی در محیط‌های تاریک به ارمغان می‌آورد. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌دهد. باتری گوشی اچ تی سی Exodus 1s از نوع غیرقابل تعویض لیتیوم یونی است و دارای ظرفیت 3075 میلی آمپری است. در صورت خرابی باتری لازم است کاربران به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه نمایند.

تعمیر گوشی اچ تی سی Exodus 1s

یکی از انواع خدماتی که تعمیرکاران به کاربران و مشتریان خود ارائه می‌دهند تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند است. تعمیر و تعویض قطعات داخلی اسمارت فون‌ها امری دشوار است و لازم است به دلیل تعمیرکاران حرفه‌ای صورت پذیرد. کاربران پس از خرابی دستگاه خود که بر اثر عوامل مختلفی روی داده است لازم است جهت تعمیر گوشی اج تی سی اکسدوس وان اس خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تعمیر و تعویض انواع اسمارت فون‌ها در این مجموعه با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال صورت می پذیرد. کاربران می‌توانند جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی اکسدوس وان اس خود به این مرکز مراجعه نمایند و از گارانتی معتبر نیز بهره مند گردند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Exodus 1s

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی Exodus 1s را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی اچ تی سی Exodus 1s می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Exodus 1s مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.