نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در ژوئن سال 2015 کمپانی ایسوس اسمارت فون خود را با عنوان گوشی ایسوس Zenfone Selfie به کاربران معرفی کرد. این گوشی دارای ابعاد 156.5 x 77.2 x 10.8 میلی متر و وزن 170 گرم می‌باشد. بدنه‌ی این گوشی از شیشه و پلاستیک پوشانده شده است که فریم و درب پشت پلاستیکی طراحی یکپارچه‌ای را به گوشی بخشیده است. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون سلفی با اندازه‌ی 5.5 اینچ به طور تقریبی 68 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت و رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شود. ایسوس برای محافظت از نمایشگر در برابر ضربه و خط و خش با اجسام نوک تیز ار محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه 4 بهره برده است. حافظه‌ی داخلی یا هارد پروگرم شده گوشی ایسوس از نوع eMMC 4.5 می‌باشد که در دو نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 گیگ رم و 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم عرضه شده است. به دلیل پشتیبانی از کارت حافظه این گوشی کاربران می‌توانند برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی دستگاه خود از کارت حافظه استفاده نمایند.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون سلفی با لنز 13 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.0 با قابلیت فوکوس خودکار لیزی تصاویر نسبتا خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین همچنین قادر به ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR می‌باشد و به لطف کمک فلش LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را می‌دهد. دوربین جلو این دستگاه نیز با سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.2 تصاویر نسبتا خوبی را به ثبت می‌رساند. این دوربین همانند دوربین پشت از قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه برخوردار می باشد. باتری گوشی ایسوس زنفون سلفی از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 3000 میلی آمپری قادر به تامین انرژی الکتریکی می‌باشد.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Selfie

تعمیر گوشی ایسوس زنفون سلفی یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز می باشد که با در اختیار داشتن و استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال انجام می‌شود. قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند معمولا براثر ضربه و یا آبخوردگی دچار اتصالات داخلی شده و در برخی مواقع ممکن است در عملکرد کلی دستگاه اختلال ایجاد نماید. کاربران لازم است در صورت مواجه با خرابی دستگاه خود جهت تعمیر قطعات معیوب دستگاه هرچه سریع‌تر به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. مرکز تعمیرات 118 یکی از مراکز معتبری است که می‌توانید با اطمینان کامل جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون سلفی خود به آن مراجعه نمایید.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Selfie

تعمیرکاران و کارآموزانی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت می‌کنند چنانچه قصد خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Selfie را دارند می‌توانند به مرکز تعمیرات موبایل 118 مراجعه نمایند. این مجموعه مفتخر است تا در چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و فروش قطعات گوشی‌های هوشمند بهترین خدمات را به کاربران ارائه نماید. تعمیرکاران می‌توانند به دو صورت حضوری و یا غیرحضوری از طریق سایت جهت خرید قطعات مورد نیاز اقدام نمایند. تمامی قطعات و ابزارآلات در این مرکز به صورت اورجینال و اصل به فروش می‌رشد بنابراین با اطمینان کامل می‌توانید خرید خود را انجام دهید در ضمن همراه با خرید قطعات فاکتور خرید صادر شده و ضمانت نامه نیز تحویل کاربران ارائه می‌گردد. قبل از خرید محصولات می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone Selfie با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.