نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی Lenovo جدیدترین گوشی خود را با نام K7 در می سال 2020 به بازار معرفی کرده است. این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می کند و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی اعلام شده از سوی شرکت می باشد. پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی Unisoc SC9863A در کنار پردازنه ی مرکزی با 8 هسته می باشد. این تراشه با کارایی بالا و هزینه ی کمی که دارد، تجربه کاربری بسیار خوبی را به کاربر می دهد. همچنین می تواند توانایی پردازش دوربین را افزایش دهد. این هسته ها را 4 هسته ی 1.6 گیگاهرتزی Cortex-A55 و 4 هسته ی 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A55 تشکیل می دهد. این گوشی از دو جایگاه برای سیم کارت پشتیبانی می کند که هم زمان یکی از آن ها فعال هستند. در صورتی که قصد قرار دادن حافظه خارجی دارید باید از جایگاه سیم کارت 2 استفاده کنید.

درب پشت لنوو K7 در دو رنگ مشکی و آبی مات طراحی شده است. درب پشت میزبان دوربین اصلی دوگانه، فلش LED، اسکنر اثر انگشت می باشد. دوربین اصلی به دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده که دارای لنز واید هستند. از قابلیت های این دوربین می توان به فوکوس خودکار با تشخیص فاز، سنسور عمق تصویر، فلاش LED ،HDR، پانوراما اشاره کرد. با استفاده از این دوربین شما می توانید در محیط هایی با نور مناسب بهترین نتیجه را ببینید و تصاویر با کیفیت را ثبت کنید. دوربین سلفی لنوو K7 مانند دیگر گوشی های همین رده، در بالای ال سی دی و داخل یک ناچ قطره ای جای گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید مکالمه ویدئویی داشته باشید و یا عکس های سلفی ثبت کنید. همچنین امکان فیلم برداری با دوربین جلو وجود دارد و این دوربین می توانید با کیفیت 1080 حدود 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کند. 

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگری از نوع IPS LCD با قطر 6.09 اینچ قرار گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی لنوو K7 حدود 92.6 سانتی متر مربع است و درصد زیادی از بخش جلویی را به خود اختصاص داده است. لبه های این گوشی بسیار نازک طراحی شده و موجب تمام صفحه شدن نمایشگر شده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 276، رزولوشن نمایشگر 720 در 1520 اشاره کرد. برای تامین انرژی الکترونیکی این دستگاه از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری گوشی لنوو K7 در داخل قاب قرار گرفته و امکان دسترسی کاربر به آن وجود ندارد. این گونه طراحی دلایل مختلفی دارد که از جمله ی آن ها می توان به  ظریف سازی گوشی، مقاومتر کردن، ضد آب نمودن و… اشاره کرد.

تعمیر گوشی لنوو K7

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی لنوو K7 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی لنوو K7 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی لنوو کی 7

امکان خرید قطعات لنوو K7 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات لنوو K7 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.