نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در اکتبر سال 2018 کمپانی HTC یکی از محصولات جدید و با کیفیت خود را با عنوان گوشی اچ تی سی Exodus 1 معرفی کرد. این گوشی از اندازه‌ی بزرگی با ابعاد 156.6 x 73.9 x 8.7 میلی‌متر و وزن 188 گرم برخوردار است که کارکردن با این گوشی با یک دست دشوار می‌باشد. اچ تی سی به همین سبب برای رفع این مشکل از  ویژگی به نام Edge Sense 2 در این گوشی بهره برده است که کارکردن با یک دست را به راحتی و با فشردن لبه‌های گوشی امکان پذیر می‌کند. این گوشی همچنین با برخورداری از استاندارد IP68 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاومت است و کاربران می‌توانند دستگاه خود را به مدت 30 دقیقه تا 1.5 متری سطح آب قرار دهند. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی اکسدوس وان از اندازه‌ی 6 اینچی و نسبت تصویر 18:9 بهره برده است. صفحه نمایش این دستگاه به طور تقریبی 80 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و به کاربران تصاویری با کیفیت 1440 در 2880 پیکسل و تراکم پیکسلی 537 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. حافظه‌ی داخلی این گوشی از ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگ برخوردار است و به دلیل عدم پشتیبانی دستگاه از کارت حافظه افزایش ظرفیت حافظه داخلی برای کاربران امکان پذیر نمی‌باشد.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی اکسدوس وان به دوربین دوگانه مجهز شده است و از دو سنسور 12 و 16 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد. کاربران توسط این دوربین می‌توانند تصاویر خوب و باکیفتی را برای خود به ثبت رسانند. این دوربین امکان عکاسی در حالت پانوراما و HDR و امکان تصویر برداری با کیفت 2160 پیکسل با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ‌های 30 و 60 و 240 فریم بر ثانیه فراهم می‌کند. دوربین سلفی نیز از دو سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار است که تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی اچ تی سی اکسدوس وان با ظرفیت 3500 میلی آمپری به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع کاربران می‌توانند آن را با استفاده از یک شارژر 18 واتی در مدت یک ساعت به طور کامل شارژ نمایند.

تعمیر گوشی اچ تی سی Exodus 1

دستگاه‌های هوشمند به دلیل الکتریکی بودن قطعات داخلی‌اش پس از مدتی استفاده توسط کاربران ممکن است در اثر ضربه و یا آبخوردگی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. تعمیرکاران تعمیرات موبایل 118 با بهره گیری از قطعات و ابزارآلات اورجینال قادرند تا بهترین خدمات را در زمینه تعمیر گوشی اچ تی سی اکسدوس وان در کمترین زمان و با قیمتی مناسب به شما اراٰ‌ئه دهند. در برخی از مراکز به دلیل استفاده از قطعات فیک و نامرغوب و یا عدم مهارت کافی تعمیرکار در زمینه تعمیر موبایل در حین باز نمودن دستگاه به سایر قطعات آسیب وارد نمایند به همین سبب بهتر است کاربران به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تعمیرکاران پس از بررسی دقیق دستگاه با اعلان هزینه جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی اکسدوس وان اقدام می‌کنند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Exodus 1

بیشتر قطعات گوشی گوشی اچ تی سی Exodus 1 در این فروشگاه موجود هستند و افرادی که قصد خرید دارند می توانند با خیالی آسوده قطعات گوشی خود را از فروشگاه سفارش دهند. جهت خرید قطعات گوشی گوشی اچ تی سی Exodus 1 می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات و ابزار آلات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت قطعات گوشی گوشی اچ تی سی Exodus 1 با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. از جمله قطعات گوشی اچ تی سی اکسدوس وان در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.