نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2019 گوشی سونی Xperia L3 به عنوان یک گوشی میان رده و خوش قیمت با ظاهری زیبا توسط کمپانی چینی سونی معرفی شد. ساختاری مرکب از شیشه و پلاستیک در این گوشی نسبت به گوشی‌های شیشه‌ای جذاب کمتر نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد با این جال پلاستیک به کار رفته در درب پشت گوشی و فریم آن از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت گوشی با ابعاد 154 x 72 x 8.9 میلی متر وزن سبکی معادل 156 گرم را به خود اختصاص داده است. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا L3 با استفاده از فناوری IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با اندازه‌ی 5.7 اینچ به طور تقریبی 75 درصد از پنل جلویی گوشی را در برگرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1440 پیکسل با نسبت تصویر 18:9 هستند. سونی برای محافظت از این نمایشگر از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 5 بهره برده است. ظرفیت حافظه‌ی داخلی این گوشی 32 گیگابایت با 3 گیگ رم عرضه شده است که امکان افزایش آن توسط کاربران نیز فراهم شده است.

عکاسی با دوربین دوگانه این گوشی برای کاربران هیجان انگیز خواهد بود چرا که استفاده از دو سنسور 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تصاویر بهتر و با کیفیت تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. استفاده از فلش LED نیز کمک به گرفتن تصاویر در محیط‌های کم نور و تاریک می‌کند. ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR نیز در دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا L3 برای کاربران فراهم شده است. دوربین جلو این گوشی مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. باتری گوشی سونی اکسریا L3 دارای میزان ظرفیت شارژدهی 3300 میلی آمپری است که به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی سونی Xperia L3

تعمیر گوشی سونی Xperia L3 نیاز با مهارت بالایی دارد و باید دقت بالایی در تعمیر داشت ولی علاوه بر دقت و مهارت در اختیار داشتن ابزارهای لازم و استفاده از قطعات اورجینال نیز بسیار مهم می باشد. پس باید مرکزی را انتخاب نمایید که همه گزینه ها را در بربگیرد. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در این مرکز تمام تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم که پس از عیب‌یابی و برآورد هزینه تعمیر گوشی سونی Xperia L3 پس از تایید شما تعمیر آن انجام خواهد گرفت. تعمیرکاران ما تمام دوره های لازم را گذرانده‌اند و با مهارت و دقت بالایی تعمیر تمام قطعات و دستگاه ها را انجام می دهند. در این مرکز از کیفیت اورجینال جهت تعویض قطعات گوشی سونی Xperia L3 استفاده می شود که از یک تا هفت روز مهلت تست نیز دارند.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia L3

خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا L3 در مرکز تعمیرات موبایل 118 امکان پذیر بوده و کاربران و یا تعمیرکارانی که به قطعات اورجینال نیاز دارند می‌توانند با مراجعه حضوری قطعات موردنظر خود را خریداری نمایند. استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال در تعمیر گشی‌های هوشمند امری مهم می‌باشد چرا که باعث جلب رضایت مشتریان و همچنین گسترش در کسب و کار تعمیرکاران خواهد شد. خرید از این مجموعه به دو صورت حضوری و یا آنلاین انجام می‌گیرد لذا در صورت عدم دسترسی به این مرکز می‌توانید با مراجعه به سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت برایتان ارسال گردد. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا L3 می‌توانید با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.