نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Nova 3i در جولای سال 2018 توسط کمپانی هواوی معرفی شد. این گوشی از نظر ظاهری بسیار مشابه گوشی‌های نوا 3 و نوا 3e است بنابراین بدنه‌ی این گوشی از ساختار شیشه‌ای و فلزی بهره برده است. ظاهر این دستگاه بسیار جذاب بوده و نظر کاربران را به خود جلب می‌کند اما متاسفانه بدنه‌ی شیشه‌ای مستعد جذب لکه است و همچنین ممکن است در دست کاربران لغزنده باشد لذا این مشکل را می‌توان با استفاده از یک کاور محافظ جبران نمود. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی نوا 3آی با اندازه‌ی 6.3 اینچ 83 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر با وضوح 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. حافظه‌ی داخلی این دستگاه در دو نسخه‌ی 128 گیگابایت با 4 و 6 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است که می‌توان این حافظه را با استفاده از کارت حافظه افزایش داد.

یکی از قطعات بسیار کاربردی در گوشی‌های هوشمند دوربین است که در این دستگاه این قطعه از دو سنسور بهره برده است. دوربین پشت گوشی هواوی نوا 3 آی با دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 ارائه شده است و کاربران می‌توانندبه وسیله‌ی این دوربین تصاویر خوبی را برای خود ثبت نمایند. این دوربین امکان ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز مجهز به دو سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی است که تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی هواوی Nova 3i از نوع لیتیوم یونی، غیر قابل تعویض است. این باتری با میزان ظرفیت 3340 میلی‌امپر ساعت وظیفه‌ی تامین انرژی دستگاه را برعهده دارد.

تعمیر گوشی هواوی Nova 3i

قطعات گوشی هواوی Nova 3i بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می‌کنند و موجب از کار افتادن گوشی می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی هواوی Nova 3i وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Nova 3i

تعمیرکاران که تمایل به خرید قطعات گوشی هواوی Nova 3i را دارند می‌توانند این قطعات و سایر قطعات انواع گوشی‌های هوشمند را در مرکز تعمیرات موبایل 118 با کیفیت اورجینال تهیه نمایند. این مرکز با چندین سال سابقه در زمینه تعمیرات موبایل مفتخر است در زمینه تعمیر و فروش انواع قطعات و ابزارالات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه نماید. تعمیرکاران موبایل می‌توانند به صورت حضوری و یا انلاین به این مرکز مراجعه کرده و جهت خرید قطعات مورد نیاز خود اقدام نمایند. در صورت اطلاع جهت قیمت قطعات گوشی هواوی نوا 3i می‌توانید با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.