نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در دسامبر سال 2018 ایسوس یکی از گوشی‌های خود را با بدنه‌ای مرکب از شیشه و پلاستیک که کمتر در بازار امروزی به چشم می‌خورد با نام گوشی ایسوس Zenfone Max Pro M2 معرفی کرد. درب پشت و فریم پلاستیکی در گوشی با ابعاد 157.9 x 75.5 x 8.5 میلی متر منجر به وزن سبک 175 گرمی دستگاه شده است اما نباید فراموش کنیم مواد پلاستیکی به کار رفته در این دستگاه در برابر اجسام تیز مستعد خط و خش می‌باشد. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون مکس پرو ام 2 با اندازه‌ی 6.26 اینچ به طور تقریبی 82 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر با استفاده از فناوری IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از جندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ نمایش می دهد. ایسوس برای محافظت از این قطعه از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه 6 بهره برده است. این گوشی در سه نسخه با ظرفیت‌های 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم٬ 64 گیگابابایتی با 4 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 6 گیگ رم عرضه شده است. این دستگاه به دلیل پشتیبانی از کارت حافظه به کاربران افزایش حافظه داخلی را امکان پذیر کرده است.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون مکس پرو ام 2 همانند سایر گوشی های این سری از لنز های مشابهی با سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد. این دوربین دوگانه برای کاربران تصاویر خوبی را به ارمغان آورده و به آن‌ها امکان فیلمبرداری با دو کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه٬ 1080 پیکسل با نرخ 30و 60 فریم بر ثانیه و gyro-EIS را فراهم کرده است. این دوربین از ویژگی پانوراما و HDR همچنین فلش ال ای دی نیز بهره برده است. دوربین سلفی این دستگاه کمی از سری های قبلی پیشرفته تر است و دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است که توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل را با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. باتری گوشی ایسوس زنفون مکس پرو ام 2 با ظرفیت شارژدهی 5هزار میلی آمپری انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می کند. این باتری از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض ساخته شده است.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Max Pro M2

یکی از مهم‌ترین مواردی که کاربران پس از خرابی دستگاه خود مواجه می‌شوند مراجعه به مراکز معتبر و مجاز می‌باشد. این امر به حدی مهم است که ممکن است در هزینه و وقت آنان صرفه جویی گردد. به همین سبب ما به کاربران جهت تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Max Pro M2 و سایر دستگاه‌های هوشمند مرکز تعمیرات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز با سابقه‌ای چندین ساله در امر تعمیر و تعویض قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max Pro M2 و سایر قطعات بهترین خدمات را به دلیل بهره گیری از قطعات و ابزارآلات اورجینال به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در صورت خرابی دستگاه خود کافی است به این مجموعه مراجعه کرده و در صورت عدم دسترسی به این مرکز دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال نمایید.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max Pro M2

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که تعمیرکاران تعمیرات موبایل بدان می بایست دقت نمایند انتخاب و خرید قطعات و ابزارآلاتی است که می‌خواهند توسط آن‌ها دستگاه کاربران را تعمیر نمایند. استفاده از قطعات اورجینال منجر به کیفیت کار بهتر و در نتیجه رضایت مشتریان خواهد شد. چنانچه به دنبال قطعات و ابزارآلات اورجینال هستید ما به شما مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه تمامی قطعات و ابزارآلات خود را با کیفیت اصل در اختیار تعمیرکاران قرار داده و پس از خرید به آن‌ها فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر محصولات داده می‌شود. خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون مکس پرو ام2 را می‌توانید با مراجعه به این مرکز تجربه نمایید و در صورت عدم دسترسی به این مجموعه می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت نمایید. قیمت قطعات گوشی ایسوس زنفون مکس پرو ام2 را می‌توانید با تماس با واحد فروش این مرکز کسب نمایید.