نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2015 سونی یکی از گوشی‌های خود را با خصوصیات ظاهری 137 x 74.6 x 10.5 میلی متر و وزن 144 گرم با عنوان گوشی سونی Xperia E4 معرفی کرد. این گوشی تنها یک جایگاه برای قرار دادن سیم کارت برای کاربران تعبیه کرده است که یک سیم کارت میکرو می‌توانند در آن قرار دهند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ای4 با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 67 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 540 در 960 پیکسل و تراکم پیکسلی 220 پیکسل بر اینچ هستند. سونی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی بالا و وضوح بالایی نمایش می دهد. سونی از یک حافظه‌ی 8 گیگابایتی با 1 گیگ رم در داخل این گوشی بهره برده است که به کاربران امکان افزایش آن را با استفاده از کارت حافظه فراهم کرده است.

سونی برای دوربین پشت این دستگاه یک سنسور 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.6 در نظر گرفته است که قادر به ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR نیز می باشد. دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ای4 نیز به لطف فلش LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را می دهد. این دوربین با قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه امکان فیلمبرداری برای کاربران فراهم می کند. دوربین سلفی این دستگاه 2 مگاپیکسلی است که توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 720 پیکسل را دارد. باتری گوشی سونی اکسپریا ای4 با ظرفیت شارژدهی 2300 میلی آمپری انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌سازد.

تعمیر گوشی سونی Xperia E4

قطعات الکتریکی داخلی در اسمارت فون‌ها در برابر ضربه با اجسام تیز و یا آب بسیار حساس و آسیب پذیر می باشند که لازم است از این دستگاه‌های هوشمند با دقت بیشتری مراقبت نمایید. برخی از خرابی‌های این دستگاه‌های هوشمند نرم افزاری و برخی از آن‌ها سخت‌افزاری می‌باشند که لازم است قطعه‌ی معیوب را با قطعه ی اورجینال توسط تعمیرکاران خبره تعویض گردد. تعمیر و تعویض می‌بایست به دست افراد کاربلد و ماهر انجام گیرد چرا که در صورت عدم مهارت و تجربه کافی در این زمینه به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد می‌شود. تعمیر گوشی سونی اکسپریا ای4 و تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا ای4 نیز در مرکز تعمیرات 118 توسط متخصصین حرفه‌ای صورت می‌پذیرد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia E4

مجموعه تعمیرات 118 با اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004  که به منظور پایش و اندازه گیری رضایت مشتری تعیین شده است٬ دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی است لذا تعمیرکاران می توانند با اطمینان خاطر جهت خرید قطعات و ابزارالات تعمیرات موبایل به این مرکز مراجعه نمایند. خرید قطعات گوشی سونی Xperia E4 نیز در این مرکز با بهترین کیفت و قیمت مناسب به فروش می رسد. تعمیرکارانی که تمایل به خرید محصولات دارند می توانند به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایند و با ثبت سفارش در سایت این مرکز می‌توانند قطعات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده می توانید با تماس با کارشناسان واحد فروش این مرکز جهت اطلاع از آخرین قیمت قطعات گوشی سونی Xperia E4 مطلع گردید.