نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی در طراحی گوشی های با کیفیت و خوش قیمت نظیر ندارد و گوشی قدرتمند Mi 9 Pro 5G را در سپتامبر سال 2019 به بازار معرفی کرده است. در طراحی و ساخت این گوشی ظرافت بسیار بالایی به کار برده شده تا گوشی از کیفیت بالایی برخوردار باشد. فریم اصلی از آلومنیوم سری 7000 ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر ضربه، فشار و … دارد. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G دارای قطر 6.39 اینچ و تراکم پیکسلی 403 می باشد. نمایشگر این گوشی از تکنولوژی Super AMOLED بهره مند شده است، این نمایشگر ها طول عمر بیشتری داشته و صفحه لمسی آنها نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.  مساحت این ال سی دی 100.2 سانتی متر مربع است و حدود 85.5 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از این نمایشگر یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass 6 محافظت می کند.

قاب پشتی را یک لایه ی شیشه ای گوریلا گلس پوشانده است و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خشدار شدن برخوردار است. هیچ دکمه ای روی درب پشت دیده نمی شود و فقط لنز های دوربین اصلی و چراغ فلش LED در گوشه ی سمت چپ قرار گرفته اند. دوربین اصلی گوشی شیائومی می 9 Pro از سه لنز 40، 12 و 16 مگاپیکسلی بهره مند شده است که به ترتیب از دیافراگم F/1.8، F/2.2 و F/2.2 بهره می‌برند. این لنز ها از نوع تله فوتو، واید و اولتراواید هستند و دارای قابلیت های فوکوس خودکار، لیزری، زوم اپتیکال 2x، عکسبرداری پانوراما، HDR می باشد. انرژی مورد نیاز نمایشگر 6.39 اینچی گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G مجهز به تکنولوژی شارژ وایرلس 30W می باشد و گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی بدون استفاده از کابل شارژ می کند.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 9 پرو 5G

قطعات موبایلی که به هنگام تعمیر گوشی به کار برده می شوند روی کیفیت تعمیرات این گجت ها تاثیر می گذارند. هر چه کیفیت قطعه به کار رفته در گوشی بیشتر باشد، کیفیت تعمیر صورت گرفته هم بالاتر خواهد بود. ما به شما خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم، زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه ارجینال هستند و از بهترین قطعات موجود در بازار به شمار می روند. جهت خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام کنید. در صورت اطلاع از قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G با همکاران ما د رمرکز تعمیرات تماس بگیرید و راهنمای های لازم را دریافت کنید.