نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشي ­هاي شركت سامسونگ از محبوب ترين تلفن­ هاي هوشمند هستند كه در سراسر دنيا مورد استفاده قرار مي گيرند. البته اين محبوبيت به خاطر ويژگي­ هاي كيفي اين تلفن­ ها و قابلیت­ های فراوانی است که در آن ها وجود دارد. با این وجود باز هم امکان آسیب دیدگی این گوشی­ ها در اثر عوامل مختلف وجود دارد که در این مواقع باید به فکر تعمیر آن ها بود. گوشی سامسونگ Galaxy A52 یکی از مدل­ های پیشرفته و جدید شرکت سامسونگ است که در دسته گوشی­ های میان رده این شرکت قرار گرفته و از قابلیت ­های بالایی هم برخوردار است. همچنین تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A52 به سادگی قابل انچام نیست و باید تحت نظر متخصصین مجرب صورت گیرد.

زمانی که این گوشی دچار آسیب دیدگی می­ شود، برای تعمیر آن باید به مراکز معتبر و با­تجربه در این حوزه مراجعه گردد. چرا که تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A52 کاری حساس و پیچیده است و نیاز به دقت و مهارت بالایی در این زمینه دارد. از طرف دیگر، برای این که تعمیرات با کیفیتی مناسب انجام شده و گوشي در حين تعمير آسيب نبيند، ‌نياز به تجهيزات پيشرفته و مناسب براي اين كار وجود دارد. مجموعه تعمیرات 118 با داشتن سابقه ه­ای درخشان و تجربه ه­ای بالا در زمینه تعمیر تلفن­های هوشمند و هم چنین استفاده از کادری ماهر و قوی برای تعمیرات، می ­تواند بهترین گزینه برای تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A52 شما باشد. پس اگر گوشی سامسونگ Galaxy A52 شما دچار آسیب و خرابی شده است، می­ توانید با خیالی راحت، گوشی­ تان را برای رفع مشکل به ما بسپارید.

آسیب دیدگی­های رایج گوشی سامسونگ Galaxy A52

اگر چه گوشی­ های شرکت سامسونگ قابلیت ­های بسیار خوبی دارند و در تمام جوانب حرفی برای گفتن دارند، اما این گوشی­ها در بیش­تر مدل­ها از ظرافت بالایی برخوردار هستند. یعنی در صورت عدم مراقبت کافی از آن­ها، ممکن است دچار آسیب و خرابی بشوند. آسیب دیدگی­ های رایج گوشی سامسونگ Galaxy A52 هم در دسته خرابی­های سخت افزاری و هم در دسته مشکلات نرم افزاری قرار می­گیرند. مهم ترین آسیب­های سخت افزاری که این گوشی­ با آن­ها مواجه می­­شود، شکستن تاچ و ال سی دی، خراب شدن باتری و سوکت شارژ و در برخی موارد خرابی قطعات داخلی مانند هارد و غیره است. البته به طور معمول بیش­تر این آسیب­ها در اثر ضربه خوردن یا افتادن از ارتفاع به وجود می­آيد كه بايد مراقب بود. مهم­ترين مشكلات نرم افزاري هم شامل هنگ كردن، ‌ويروسي شدن و موارد اين چنيني است كه در صورت وجود دانش و تخصص كافي، در كم ترين زمان ممكن قابل برطرف شدن هستند. در ادامه بيش­تر به مشکلات رایج گوشی سامسونگ Galaxy A52 خواهيم پرداخت.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy A52

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A52

تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy A52 از نوع Super AMOLED است که باعث شده است این گوشی دارای وضوح تصویر بالایی باشد. اندازه صفحه نمایش این گوشی هم 6.5 اینچ بوده یا به عبارتی دارای مساحت 101 سانتی متر مربع است و با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود. اگر چه شرکت سامسونگ پیوسته در پی آن است تا با استفاده از لایه­های محافظ­ قوی ­تر، از آسیب دیدگی صفحه نمایش گوشی­های خود جلوگیری کند، اما هنوز هم شکستن و خرابی تاچ و ال سی دی گوشی­های سامسونگ،­ از رایج­ترین و البته پر­هزینه­ترین مشکلات این تلفن­های هوشمند به حساب می­آیند. مهم ترین موارد خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy A52 شامل موارد زیر هستند :

  • شکستن تاچ و ال سی دی در اثر ضربه خوردن یا افتادن از دست کاربران که در این موارد باد نسبت به تعویض تاچ و ال سی دی اقدام نمود.
  • کار نکردن قسمت­هایی از لمس صفحه یا از کار افتادن لمس گوشی به طور کلی که باید برای رفع مشکل به مراکز تعمیرات معتبر مراجعه شود.
  • ایجاد نقاط یا لکه ­های رنگی در صفحه نمایش گوشی که در بیش­تر موارد در پی دریافت ضربه یا برخورد با اجسام سخت و نوک تیز به وجود می­آید.

در صورت مشاهده هر کدام از این علائم در تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy A52 خود، باید به مراکز معتبر جهت تعمیر مراجعه نمایید. مجموعه تعمیرات 118 با تجربه فراوانی که در این زمینه دارد، می­ تواند در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکل را برای شما برطرف نماید. برای تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A52 خود می توانید با ما هم اکنون تماس بگیرید.

خرابی باتری گوشی سامسونگ Galaxy A52

از دیگر آسیب دیدگی­های مهم و رایج می­توان به خرابی باتری گوشی سامسونگ Galaxy A52 اشاره نمود. با توجه به این که باتری­ها یک کالای مصرفی هستند، مانند سایر کالاها دارای یک عمر مفید می ­باشند. معمولا عمر مفید باتری­ ها به طور میانگین در حدود دو تا سه سال است که بعد از این مدت دچار خرابی می شوند. باتری گوشی سامسونگ Galaxy A52 از نوع لیتیوم پلیمری است که 4500 میلی آمپر هم ظرفیت دارد اما قابل جا به جایی نیست. به همین دلیل در هنگام آسیب دیدن یا خرابی باتری، خود کاربر قادر به خارج کردن باتری نیست و برای تعمیر یا تعویض آن باید به متخصصان در این زمینه مراجعه گردد. مهم ترین نشانه های خرابی باتری گوشی سامسونگ Galaxy A52 عبارتند از :

  • خالی شدن شارژ باتری در زمانی کوتاه
  • طولانی شدن غیر معمول مدت زمان شارژ باتری
  • داغ شدن باتری گوشی در هنگام استفاده از آن
  • خاموش شدن گوشی در صورت جدا کردن آن از شارژر
  • متورم شدن یا باد کردن باتری

در صورت مشاهده هر کدام از این علائم می­ توانید با ما ارتباط برقرار کنید تا متخصصین ما برای تعویض باتری به شما کمک نمایند.

خرابی هارد گوشی سامسونگ Galaxy A52

یکی دیگر از آسیب­ های رایج که امروزه تعداد زیادی از گوشی­های هوشمند با آن مواجه می­شوند، خرابی و آسیب دیدن هارد آن­ ها است. با توجه به این که هارد گوشی وظیفه ذخیره کردن اطلاعات را بر عهده دارد، در صورت خرابی و آسیب دیدن، شاید دیگر نتوان اطلاعات موجود در آن را بازیابی نمود. پس باید به شدت از آن مراقبت کنیم از کارهایی که می­توانند باعث آسیب دیدن هارد گوشی ما شوند، اجتناب نماییم. مهم ترین دلایل خرابی هارد گوشی سامسونگ Galaxy A52 عبارتند از:

  • ریست کردن یا خاموش کردن گوشی در هنگام شارژ
  • ریست فکتوری یا ریست گوشی زمانی که شارژ گوشی زیر 20 درصد قرار دارد
  • نصب و اجرای برنامه­ها و به خصوص بازی­های سنگین بر روی گوشی
  • استفاده از شارژر­های تقلبی و فیک برای شارژ کردن گوشی

شما در ابتدا باید با رعایت این نکات از آسیب دیدگی هارد گوشی­تان جلوگیری کنید، اما در صورت بروز مشکل برای این قطعه کاربردی، هر چه سریع­ تر به ما اطلاع دهید تا در صورت امکان از پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات شما که بر روی هارد است، جلوگیری کنیم.

تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A52

اگر هر کدام از قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A52 شما دچار آسیب شده است و قصد تعویض آن ها را دارید، می­توانید این کار را به بسپارید. مجموعه تعمیرات 118 با به کارگیری کادری مجرب و حرفه ای در این حوزه و استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته برای تعمیرات، تعویض قطعات موبایل شما را با بهترین کیفیت و در کوتاه­ ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. پس در صورت نیاز به تعویض قطعه، گوشی خود را با اطمینان کامل و خاطری آسوده، برای ما ارسال کنید. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A52 در مرکز ما با بهترین متد انجام خواهد شد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A52

اگر به دنبال خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A52 بوده و در ضمن نگران اصل و اورجینال بودن قطعاتی که می­خواهید بخرید، هستید، کافی است به ما مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید از روش­های مختلف مثل مراجعه حضوری به مجموعه تعمیرات 118 یا به صورت غیر حضوری و با استفاده از سفارش تلفنی یا مراجعه به سایت ما، نسبت به خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A52 خود اقدام نمایید. با خرید این قطعات از مجموعه ما، از اصل و اورجینال بودن آن­ ها اطمینان خواهید داشت و با خیالی راحت این قطعات را درب منزل خود تحویل می­گیرید.