نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

در اکتبر سال 2018 هواوی یکی از محصولات ایده‌آل خود را از نظر قیمت با نام گوشی هواوی Mate 20 معرفی کرد. این دستگاه با مشخصاتی مانند پردازنده قدرتمند، باتری فوق‌العاده قیمتی مناسب همراه با دوربین سه گانه عرضه شده است. بدنه‌ی این گوشی ساختاری از شیشه و فلز طراحی شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه خواهد داشت. قاب پشت و پنل جلویی این دستگاه شیشه‌ای است و وزن آن 188 گرم است و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 20 با اندازه‌ی 6.53 اینچی به زور تقریبی 83 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویری با کیفیت 1080 در 2244 پیکسل و تراکم پیکسلی 381 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با کیفیت و وضوح بالایی نمایش می‎‌دهد و همچنین قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست. این دستگاه در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایتی به همراه 4 و 6 گیگابایت رم عرضه شده است که امکان افزایش این حافظه تا میزان 256 گیگابایت برای کاربران فراهم می‌باشد.

دوربین پشت گوشی هواوی میت 20 همانطور که گفته شد از سه لنز بهره برده است که به آن دوربین سه گانه گویند. این دستگاه به سه سنور 12، 8 و 16 مگاپیکسلی مجهز شده است که توسط شرکت معروف لایکا ساخته شده است بنابراین انتظار می‌رود که تصاویر با کیفیتی را همراه با جزئیات عکاسی کند. این دوربیت قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDRرا دارد و تصویربرداری با آن با سه کیفیت 2160، 1080 و 760 پیکسل نیز امکان پذیر می‌باشد. دوربین جلو دستگاه از یک سنسور 24 مگاپیکسلی بهره برده است که تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تامین انرژی برقی این دستگاه توسط یک باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر برعهده دارد. باتری گوشی هواوی میت 20 از قابلیت شارژ سریع بهره برده است و در مدت زمان نیم ساعت ظرفیت این باتری تا 58 درصد شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی Mate 20

قطعات انواع گوشی‌های هوشمند از قبیل قطعات گوشی هواوی میت 20 به دلیل الکتریکی بودن آن‌ها نسبت به ضربه و آبخوردگی حساس بوده و در صورت برخورد با اجسام ممکن است دچار آسبب و یا اتصالات داخلی شوند. خرابی قطعات گوشی‌های هوشمند منجر به اختلال در کارکرد کلی دستگاه شده لذا لازم است کاربران جهت تعمیر گوشی هواوی میت 20 خود به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه نمایند. تعمیر و تعویض قطعات گوشی هواوی میت 20 امری دشوار است بنابراین بهتر است آن را به دست تعمیرکاران خبره و حرفه‌ای بسپارید. در مرکز تعمیرات موبایل 118 تعمیرکاران حرفه‌ای با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. در این مرکز در ابتدا عیب یابی دستگاه انجام می‌گیرد و با اعلام هزینه به کاربران در صورت رضایت آنان اقدام به تعمیر دستگاه صورت می‌پذیرد.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 20

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی Mate 20 را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی Mate 20 می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 20 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند