نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S6 Active با 170 گرم وزن قابلیت استفاده از یک سیم کارت را دارد. ابعاد این گوشی 146.8 * 73.4 * 8.6 میلیمتر می باشد که 66.5 درصد از پنل جلویی آن را نمایشگر تشکیل می دهد. اندازه نمایشگر این گوشی 5.1 اینچ و از نوع Super AMOLED می باشد. رزولوشن این نمایشگر  1440 *2560 پیکسل است که رزولوشن بالای این نمایشگر به همراه پردازنده گرافیکی که از نوع Mali-T760MP8 می باشد نشان از تصاویری با کیفیت است. سیستم عامل اصلی این گوشی اندروید 5.0 است که قابل ارتقاء تا اندروید 6.0 می باشد. پردازنده مرکزی و تراشه آن نیز به تریتیب Octa-core و Exynos 7420 Octa می باشد.

امکان استفاده از کارت حافظه را در این گوشی ندارید و حافظه داخلی آن نیز 32 گیگ می باشد. باتری گوشی گلکسی S6 Active از نوع لیتیوم یونی بوده و ظرفیت آن  3500 میلی آمپر ساعت می باشد. یعنی می توانید تا 24 ساعت با گوشی خود به صورت 3G مکالمه داشته باشید. از نکات مهم باتری امکان شارژ سریع است که با قدرت 15 وات می توانید باتری را شارژ نمایید. امکان شارژ وایرلس نیز از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد. اما دوربین گوشی که یکی از معیارهای مهم در خرید گوشی می باشد دارای کیفیت 16 مگاپیکسلی است. در دوربین سلفی نیز از دوربینی با سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. دیافراگم هر دو دوربین برابر با f/1.7 می باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس6 اکتیو

ابزارها و دستگاه‌های الکترونیکی که هر روز با بسیاری از آن ها ارتباط داریم از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند که با آسیب به هر یک از آن ها کل دستگاه دچار اختلال شده و باید آن را تعمیر و یا تعویض کرد تا بتوان مجدد از آن استفاده کرد. یکی از این ابزارها که هر لحظه از آن استفاده می کنیم گوشی های همراه می باشند و هر یک از قطعات آن ها ممکن است آسیب ببینند که باید تعویض یا تعمیر شوند. اما تعمیر دستگاه های الکترونیکی نیاز به مهارت بالایی دارد و باید توسط فردی مجرب انجام شود. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می‌باشد. می توانید تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S6 Active را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید. بهترین ابزارها را تعمیرکاران این مجموعه در اختیار دارند و برای تعمیر از قطعات اورجینال گوشی سامسونگ S6 Active استفاده می‌کنند.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S6 Active

برای تعمیر قطعات گوشی Samsung S6 Active بهتر است از قطعات اورجینال استفاده شود. زیرا قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی گوشی بوده و عمر طولانی تری دارد. از طرفی قطعات فیک به دلیل کیفیت پایین نهایتا سه ماه عمر داشته و بعد از مدتی آسیب خواهد دید و همچنین ممکن است این قطعه به دیگر قطعات آسیب برساند. اما از چه مرکزی باید خرید قطعات گوشی گلکسی S6 Active را انجام دهید؟ مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد. این مرکز دارای مجوز از سوی اتخادیه دستگاه های مخابراتی بوده و این عوامل نشان از کیفیت بالای قطعات این مرکز است. می توانید  از این مرکز به صورت حضوری و یا غیر حضوری تمام قطعات مورد نیاز خود را خریداری نمایید. اما پیش از خرید برای آگاهی از قیمت قطعات گوشی Galaxy S6 Active می توانید با ما تماس بگیرید.