نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا از آیپدiPad Air (2020) استفاده می‌کنید؟ آیا حس می‌کنید که اخیرا آیپد شما همانند گذشته کار نمی‌کند و با مشکلی روبرو شده است؟ آیا به دنبال برطرف کردن مشکل آیپد iPad Air (2020) هستید؟ خوشبختانه به مکان درستی هدایت شده اید. آیپد iPad Air (2020) نیز مانند تمامی گجت‌های هوشمند دنیا ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شود. از خرابی تاچ و ال سی دی آیپد iPad Air (2020) گرفته تا مشکلاتی نظیر تعویض باتری آیپد iPad Air (2020)  و تعویض هارد آیپد iPad Air (2020) . تمامی این موارد به علاوه سایر مشکلاتی که در ادامه آورده ایم قابل برطرف و حل شدن است. بنابراین از بروز مشکل در آیپد iPad Air (2020) ناراحت نشوید. ما در کنار شما هستیم تا هرگونه مشکل آیپد iPad Air (2020) را برای‌تان مرتفع سازیم. تنها کاری که شما عزیازن باید انجام دهید این است که با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. قطعا مشکل شما قابل حل شدن است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. تعمیر آیپد iPad Air (2020) را به مجموعه تعمیرات 118 بسپارید.

تعمیر iPad Air 2020

رایج ترین مشکلات آیپدiPad Air (2020)

در این بخش به رایج ترین مشکلات گجت هوشمند آیپد iPad Air (2020)  می‌پردازیم. ممکن است مشکل شما در لیست پایین وجود نداشته باشد ولی جای نا امیدی نیست. چنانچه مشکلی که اکنون با آن دسته و پنجه نرم می‌کنید در زیر وجود نداشت با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. ما این اطمینان را به شما می‌‌دهیم که مشکل‌تان قطعا قابل حل و برطرف شدن است. رایج ترین مشکلات آیپد iPad Air (2020) به قرار زیر است:

  1. شکستن تاچ و ال سی دی آیپد iPad Air (2020) و تعویض آن
  2. مشکلات باتری iPad Air (2020)
  3. آبخوردگی iPad Air (2020) و تعمیر آن
  4. مشکلاتی که به سراغ هارد آیپد Air (2020) می‌آید
  5. خرابی اسپیکر آیپد Air(2020)
  6. خرابی دوربین آیپد iPad Air (2020)
  7. و …

در ادامه به بررسی موارد بالا می‌پردازیم.

  1. تعویض تاچ و ال سی دی iPad Air (2020)

آیا مشکلی برای تاچ و ال سی دی آیپد iPad Air (2020) مشکلی به وجود آمده است؟ آیا از بروز این مشکل ناراحتید و می‌‌خواهید هر چه زودتر از شر آن خلاص شوید؟ خرابی تاچ و ال سی دی iPad Air (2020) یکی از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است برای هر کاربری به وجود آید. همانطور که می‌دایند بیشترین استفاده ما از گجت‌های هوشمند از طریق صفحه نمایش است. به واسطه همین استفاده زیاد طبیعی است که تاچ و ال سی iPad Air (2020) در معرض خرابی و شکستگی قرار گیرد. تاچ و ال سی دی آیپد iPad Air(2020) تحت سه عامل زیر آسیب می‌بیند:

  • آبخوردگی: آب دشمن اصلی گوشی‌ست. چنان‌چه گوشی شما در آب افتاده باشد طبیعی است که تاچ و ال سی دی آن آسیب ببیند. مواظب باشید تا گوشی‌تان در معرض تماس با آب قرار نگیرد.
  • سقوط از ارتفاع: یکی دیگر از عوامل مهم در خرابی و شکستگی تاچ و ال سی دی آیپد iPad Air (2020) افتادن گوشی از ارتفاع بیش از یک متر است. برای این‌که خطر آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی iPad Air (2020) را به حداقل برسانید می‌توانید از گارد یا کاور برای گوشی استفاده کنید. گارد یا کاور از شدت ضربات وارد شده به گوشی می‌کاهند و بدین طریق از تاچ و ال سی دی محافظت می‌نمایند. هزینه‌ای که برای خرید گارد یا کاور iPad Air (2020) می‌پردازید بسیار کمتر از هزینه تعویض تاچ و ال سی است.
  • ضربه دیدن‌های فیزیکی شدید: ضربه هایی که به گوشی وارد می‌شود نیز می‌تواند باعث مشکلات گوناگونی برای این آیپد شود. یکی از این آسیب‌ها شکستن تاچ و ال سی است. همانند مورد قبل برای اینکه شانس خرابی تاچ و ال سی دی iPad Air (2020) به حداقل برسد توصیه می‌کنیم از گارد یا کاور حتما استفاده کنید.

تعمیر آیپد iPad Air 2020

تعویض باتری آیپدiPad Air (2020)

یکی دیگر از مواردی که برای اکثر کاربران گجت‌های هوشمند به وجود می‌آید بروز مشکل و خرابی در باتری دستگاه است. باتری آیپد iPad Air (2020) نیز این قاعده جدا نیست. باید بدانید که  باتری تمامی گجت‌ای هوشمند از یک طول عمر مفید و مشخصی بهره می‌برد. بدین معنی که باتری آیپد iPad Air (2020) یک عمر مشخصی دارد. عمر مفید باتری آیپد iPad Air (2020) در حدود دو سال است. بنابراین اگر حدود دو سال است که از باتری آیپد iPad Air (2020) استفاده می‌کنید بروز و مشاهده چنین مشکلی دور از انتظار نیست. خوشبختانه امکان تعویض باتری آیپد iPad Air (2020) فراهم است. مجموعه تعمیرات 118 آماده است تا تعویض باتری آیپد iPad Air (2020) را با بهترین کیفیت ممکن و با حدقل قیمت برای‌تان انجام دهد. پس از تعویض باتری آیپد iPad Air (2020)  بدون کوچک‌ترین مشکلی می‌توانید از گوشی‌تان استفاده کنید. علائم خرابی باتری آیپد iPad Air (2020) به قرار زیر است:

  • آیپد تنها در زمان اتصال به شارژ روشن می‌ماند: چنانچه با کشیدن کابل شارژ آیپد شما نیز خاموش می‌شود باید بدانید که باتری شما عمر خود را کرده است و باید حتما تعویض شود.
  • آیپد در زمان بسیار کمی روشن می‌ماند: ممکن است آیپد خود را با شارژ 100درصدی از برق جدا نمایید ولی پس از گذشت مدت زمان بسار کمی مشاهده کنید که ظرفیت باتری به حدود 70% یا کمتر رسیده است. اگر درگیر چنین مسئله ای هستید باید به تعویض باتری iPad Air (2020) فکر کنید.

مشکلات شارژ نشدن آیپد iPad Air (2020)

آیا دستگاه شما شارژ نمی‌شود؟ آیا یا مشکل شارژ نشدن آیپد iPad Air (2020) روبرو هستید؟ مشکل در شارژ دلایل بسیار متنوعی دارد. ممکن است به سخت افزار دستگاه برگردد. شاید هم مشکل در تجهیزات شارژ و … باشد. در ادامه مواردی را برای شما لیست می‌کنیم. ممکن است مشکل در شارژ نشدن آیپد iPad Air (2020) با موارد زیر مرتفع گردد. چنان‌چه پس از انجام دادن تمامی موارد مشکل برطرف نشد با همکاران ما تماس بگیرید. زیرا به احتمال زیاد مشکل شارژ نشدن آیپد iPad Air(2020) به سخت افزار آیپد برگردد. این موارد عبارتند از:

  • بررسی پریز برق و مطمئن شدن از سالم بودن آن
  • چک کردن کابل و آداپتور شارژر: ممکن است کابل و یا آداپتور به درستی با یکدیگر سینک نشده باشند.
  • بررسی محل اتصال کابل و درگاه شارژ آیپد: گاهی اوقات ارتباط کامل بین کابل و پورت شارژ گوشی برقرار نمی‌شود. از این مورد اطمینان حاصل نمایید که شارژر به درستی به دستگاه متصل است.
  • بررسی کردن سوکت شارژر آیپد: گاهی اوقات ممکن است وجود گرد و خاک بر روی سوکت شارژ مانع از شارژ شدن گوشی شود. حتما سوکت شارژ خود را با چراغ قوه بررسی کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید.

تعمیر آیپد iPad Air 2020

قطعات آیپدiPad Air (2020)

همه ما می‌دانیم که وجود قطعات اصل و اورجینال آیپدiPad Air (2020)  در کشورمان بسار کمیاب است. عده‌ای به دروغ جنس تقلبی خود را با قیمت‌های بسیار زیاد به عنوان جنس اصل و با کیفیت به فروش می‌رسانند. مجموعه تعمیرات 118 با مشاهده این موضوع تصمیم به عرضه قطعات کاملا اصل و اورجینال آیپد iPad Air (2020) کرده است. برای اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز به همراه قطعه مورد نظر، ضمانت نامه و گارانتی معتبر مجموعه نیز تقدیم شما خواهد شد. بنابراین بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانید به ثبت سفارش انواع قطعات آیپد iPad Air (2020) اقدام کنید. تعمیرات آیپد iPad Air (2020)  نیز با بکارگیری همین قطعات و به دست تعمیرکاران با تجربه و ماهر مجموعه انجام خواهد شد. راه‌های ارسال گوشی به مجموعه به قرار زیر است:

  1. حضور در مجموعه
  2. استفاده از پست یا تیپاکس
  3. امکان استفاده از پیک رایگان مجموعه مختص عزیزان تهرانی

خرید قطعات آیپدiPad Air (2020)

هم اکنون می‌توانید سفارش خرید انواع قطعات آیپد iPad Air (2020) را از سه طریق به ثبت برسانید. ثبت سفارش از طریق سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه امکان پذیر است. از هر راهی که برای شما آسانتر است اینکار را انجام دهید. قیمت قطعات آیپد iPad Air (2020) در سایت قابل مشاهده است. چنان‌چه در این مورد سوالی ذهن شما را درگیر کرده است می‌توانید با همکاران ما در تیم فروش در تماس باشید و از آنها راهنمایی بخواهید.