نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J5 Prime در سال 2016 در ظرفیت های 16 و 32 گیگ وارد بازار شده است. بدنه این گوشی با استفاده از آلومینیوم ساخته شده است که به همین دلیل مقاومت بالایی دارد‌. این گوشی دارای ابعاد 142.8 * 69.5 * 8.1  میلیمتر و وزن 143 گرم می باشد و برای آن نمایشگر PLS TFT در نظر گرفته اند. این نمایشگر در ابعاد 5.0 اینچ ساخته شده است که 96.4 درصد از صفحه رویی گوشی را تشکیل می دهد. رزولوشن720  * 1280  پیکسلی این گوشی سبب پراکندگی پیکسلی 294 پیکسل در هر اینچ شده است که بنا بر این تصاویری قابل قبول نمایش داده می شود. مانند تمام گوشی ها بر روی نمایشگر این گوشی نیز از گوریلاگلس استفاده شده است تا از آن در برابر ضربه و خش محافظت نماید.

اندروید 6.0.1 که قابل ارتقاء تا اندروید 8.0 می باشد سیستم عاملی است که برای این گوشی در نظر گرفته اند. برای پردازنده مرکزی از Quad-core 1.4 GHz Cortex-A53 استفاده شده و تراشه اصلی آن از Exynos 7570 Quad می باشد که به راحتی دستورات را دریافت و اجرا نمایند. باتری گوشی گلکسی جی 5 پریم از نوع لیتیوم یونی است که با ظرفیت 2400 میلی آمپر می تواند امکان مکالمه تا 16 ساعت و یا گوش دادن به موزیک تا 54 ساعت را برای کاربر فراهم کند. اما از کاربردیترین و مهمترین قطعات از دیدگاه بسیاری از کاربران دوربین های گوشی می باشد. دوربین گوشی سامسونگ کیفیت متناسبی دارد و برای دوربین اصلی از سنسور واید با کیفیت 13 مگاپیکسل و برای دوربین سلفی از لنز 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی5 پریم

تعمیر گوشی‌های هوشمند را باید به فردی مجرب و ماهر بسپارید و دقت داشته باشید که برای تعمیر آن از قطعات اورجینال استفاده شود. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی می‌باشد ولی قطعات فیک نهایتا سه ماه عمر کرده و بعد از مدت کوتاهی مجددا آسیب دیده و ناچار به هزینه مجدد هستید. در مرکز تعمییرات 118 با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر گوشی توسط افرادی ماهر و مجرب انجام می‌شود. تعمیرکاران ما تجربه لازم در این امر را دارند و با استفاده از بهترین ابزارها تعمیر گوشی ساموسنگ J5 Prime  را انجام می‌دهند. در این مرکز تمام قطعات اورجینال بوده و تعویض قطعات گوشی گلکسی J5 Prime نیز با قطعات اورجینال انجام می‌شود. می توانید گوشی خود را برای ما ارسال نمایید تا بررسی شده و پس از عیب‌یابی و برآورد هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J5 Prime که به تایید شما خواهد رسید تعمیر آن انجام می‌شود.

خرید قطعات گوشی Samsung J5 Prime

امروزه دغدغه بسیاری از افراد و تعمیرکاران استفاده از قطعات اورجینال می باشد که متاسفانه خرید آن ها بسیار دشوار می باشد و باید دقت بالایی در خرید آن ها داشته باشید. زیرا شباهت بسیار قطعات فیک، بسیاری از افراد را به اشتباه می اندازد و این امر سبب پایین آمدن کیفیت قطعات خواهد شد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید مانع از این اتفاق شوید. مرکز تعمیرات ۱۱۸ با سال ها سابقه در زمینه فروش قطعات اورجینال در خدمت شما می باشد. در این مرکز تمام قطعات وجود داشته و‌می توانید به راحتی خرید قطعات گوشی Galaxy J5 Prime را نیز از این مرکز انجام دهید. قطعات به صورت مستقیم به فروش می رسد پس قیمت آن ها بسیار مناسب است که برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J5 Prime می توانید با ما تماس بگیرید.