نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی ردمی 6 یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی هایی است به بازار معرفی شده و در ژوئن 2018 به بازار عرضه شده است. وزن تقریبی این گوشی حدود 146 گرم است و گوشی سبک و خوش دستی به نظر می رسد. ردمی 6 از یک پردازنده ی جدید MediaTek Helio P22 استفاده کرده که این تراشه هشت هسته ای از 4 هسته ی A53 با سرعت 2.0GHz و چهار هسته A53 با سرعت 1.5 گیگاهرتز تشکیل شده است. این گوشی در دو نسخه با رم های 3 و 4 گیگابایت و حافظه ی داخلی 32 و 64 گیگابایتی در بازار عرضه شده است. امکان ارتقا حافظه وجود دارد و شما می توانید ازکارت SD استفاده کنید. خشاب سیم کارت دارای دو جایگاه است و شما به طور همزمان می توانید از دو سیم کارت و یا یک سیم کارت و کارت حافظه استفاده کنید.

بدنه گوشی ردمی 6 از پلاستیک ساخته شده و میزبان دوربین دوگانه با حسگر های 12 و 5 مگاپیکسلی بوده که می توانند تصاویر قابل قبولی را ثبت کنند. گشودگی دریچه دیافراگم این دوربین ها f/2.2 در نظر گرفته شده که در فضاهای پر نور می توانند قدرتمند عمل کنند. دوربین سلفی نیز به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه در بالای ال سی دی به چشم می خورد. دوربین سلفی Redmi 6 دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است که  توانایی ضبط ویدیوهای 1080 پیکسل در نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. برای این دوربین هوش مصنوعی در نظر گرفته شده که می تواند در صفحه های مشخص، به صورت خودکار بهترین تنظیمات را برای دوربین اعلام کند. از دیگر قطعاتی که روی درب پشت دیده می شود می توان به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

برای تامین انرژی مورد نیاز ردمی 6 از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر بهره گرفته شده است. در صورت فول شارژ بودن باتری شیائومی ردمی 6 می تواند تا 20 ساعت به طور مداوم شما را همراهی کند. بر اساس تست های انجام شده باتری این گوشی در مدت زمات یک ساعت حدود 35 درصد شارژ می شود. نمایشگر این گوشی از پنل قدرتمندIPS LCD با قطر 5.45 اینچ بهره گرفته شده است. نمایشگر این گوشی خیلی هم بزرگ نیست و برای افرادی که نیاز به گوشی با نمایشگری بزرگ دارند مناسب است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 6 حدود 76.7 سانتی متر مربع است و حدود 76.7 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 6

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 6 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 6  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 6

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 6 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 6 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.