نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2017 سونی یکی از محصولات میان رده خود را در سری گوشی‌های XA1 با نام گوشی سونی Xperia XA1 Plus معرفی کرد. این گوشی با اینکه در گوشی‌های میان رده از نظر قیمت قرار گرفته است اما از مشخصات فنی خوبی برخوردار می‌باشد. وزن این گوشی 188 گرم و ابعاد آن 155 x 75 x 8.7 میلی متر می‌باشد و همانند سایر گوشی‌ها در این سری از بدنه‌ای مرکب از شیشه, فلز و پلاستیک بهره برده است. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا XA1 پلاس با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ هستند. از این قطعه یک لایه‌ی شیشه ای به نام کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 4 در برابر ضربه و آبخوردگی محافظت می‌کند. حافظه‌ی داخلی این گوشی به طور پیش فرض با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی با 3 و یا 4 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است که به کاربران امکان افزایش آن را با استفاده از کارت حافظه امکان پذیر می‌کند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا XA1 پلاس مجهز به یک سنسور 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 شده است. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند با حالت‌های پانوراما و HDR عکاسی نمایند همچنین به دلیل برخورداری از فلش LED امکان تصویربرداری در محیط‌های تاریک و کم نور نیز فراهم می‌باشد. دوربین سلفی که در حاشیه‌ی بالای صفحه نمایش قرار گرفته است دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که همانند دوربین پشت قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه هستند. باتری گوشی سونی اکسپریا XA1 پلاس از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای میزان ظرفیت شارژدهی 3430 میلی آمپری است.

تعمیر گوشی سونی Xperia XA1 Plus

قطعات الکتریکی دستگاه‌های هوشمند در بسیاری موارد به دلایلی همچون ضربه و آبخوردگی دچار آسیب می‌شوند و لازم است جهت تعمیر آن‌ها به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تعمیرکاران در مرکز تعمیرات موبایل 118 دارای مهارت و تخصص بالایی بوده و قادرند تا دستگاه شما را به بهترین نحو تعمیر نمایند. تعمیر گوشی سونی اکسپریا XA1 پلاس یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران این مجموعه به کاربران ارائه می‌دهند. تعمیرکاران با عیب یابی دستگاه کاربران و اعلان هزینه به مشتریان و رضایت آنان اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا XA1 می‌کنند. در این مجموعه تعمیرکاران از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهره می‌گیرند که این امر باعث بالارفتن کیفیت در تعمیر دستگاه‌های هوشمند می‌شود.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA1 Plus

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA1 Plus را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سونی Xperia XA1 Plus روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.