نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2019 کمپانی سونی گوشی سونی Xperia 10 را با ابعاد 156 x 68 x 8.4 میلی متر و وزن 162 گرم معرفی کرد. ساختار بدنه‌ی این گوشی مرکب از شیشه و پلاستیک طراحی شده است که پنل جلویی از شیشه و فریم و درب پشت آن از نوع پلاستیک می‌باشد. قاب پشت پلاستیکی نسبت به نوع فلزی از مقاومت کمتری برخوردار است و مستعد خط و خش می‌باشد. تاچ و ال س دی گوشی سونی اکسپریا 10 از نوع IPS LCD می‌باشد که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. این نمایشگر با اندازه‌ی 6.0 اینچ به طور تقریبی 79 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 2520 پیکسل و تراکم پیکسلی 547 پیکسل بر اینچ هستند. این گوشی در دو نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 3 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه شده است که امکان افزایش ظرفیت آن برای کاربران فراهم می‌باشد.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا 10 به صورت دوگانه تعبیه شده است. این دوربین دارای سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 جهت تشخیص عمق تصویر می‌باشد. این دوربین از ویزگی ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و فلش LED بهره برده است. کاربران با استفاده از این دوربین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارند. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که تصاویر واید و روشنی را با کیفیت خوبی برای کاربران به ثبت می‌رساند. باتری گوشی سونی اکسپریا 10 با ظرفیت 2870 میلی آمپری وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی گوشی را برعهده دارد.

تعمیر گوشی سونی Xperia 10

گوشی های همراه وسیله‌ای الکترونیکی می‌باشند که به هر دلیل ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشند. به طور کلی هر قطعه ار وسیله الکترونیکی عمر محدودی دارد که با توجه به شیوه استفاده کاربر عمر آن ها متغییر بوده و در صورت استفاده مناسب می توانید از حد اکثر عمر آن بهره مند گردید. اما با اسیب به این قطعه ها نیاز است که به مرکزی معتبر مراجعه تا مشکل عیب یابی شده و برطرف شود. در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از بهترین ابزار و قطعات اورجینال تعمیر گوشی سونی Xperia 10 انجام می شود. این مرکز دارای مجوزهای لازمه بوده و بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده‌ایم تا با دقت بالایی تعویض قطعات اورجینال گوشی سونی Xperia 10 انجام شود.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia 10

خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا 10 را به صورت اورجینال به تمامی تعمیرکاران و کارآموزانی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالی دارند پیشنهاد می‌کنیم. امروزه قطعات بی کیفیت و نامرغوب در بازار به وفور به فروش می رسد بنابراین خرید قطعات اورجینال از بین ‌آن‌ها و تشخیص این قطعات امری دشوار برای تعمیرکاران می باشد لذا پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید قطعات مورد نیاز خود به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. این مرکز دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات می باشد که تعمیرکاران می‌توانند با اطمینان کامل به این مرکز مراجعه نمایند. خرید از این مرکز به دو صورت حضوری و عیر حضوری و آنلاین برای کاربران امکان پذیر می باشد و جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا 10 لازم است با این مرکز تماس حاصل فرمایید.