نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi 8A Pro در آپریل سال 2020 به بازار معرفی شده است. برای نمایش محتوای بصری گوشی از نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD بهره گرفته است. از وضوح HD پلاس بهره می برد که توسط شیشه ی گوریلا گلس 5 محافظت می شود. در بالای ال سی دی بریدگی دیده می شود که داخل آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جای گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 8A Pro حدود 96 سانتی متر مربع است و حدود 81 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این ال سی دی 270 پیکسل نمایش داده می شود و روشنایی نمایشگر به 400 نیت می رسد.

قسمت پشتی دستگاه میزبان دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی است که در مرکز دستگاه جای گرفته اند. دوربین اصلی شیائومی Redmi 8A Pro می تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه با کیفیت 1080 فیلم ضبط کند. پنل پشتی دستگاه به گونه ای طراحی شده که به راحتی روی دست جای می گیرد و لیز نمی خورد. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi 8A Pro با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود. با استفاده از باتری این گوشی می توانید دستگاه های الکترونیکی دیگر را شارژ کنید و مانند پاور بانک از آن استفاده کنید. این باتری به صورت داخلی در قاب گوشی قرار گرفته و امکان جابه جایی آن توسط کاربر وجود ندارد.

و در انتها به بررسی سخت افزار گوشی می پردازیم. قلب تپنده ی دستگاه را چیپست Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 تشکیل می دهد که از لیتوگرافی 12 نانومتری بهره می برد. پردازنده ی مرکزی از 8 هسته شامل Cortex-A53 و 4×1.45 گیگاهرتز A53 4×1.95 گیگاهرتز تشکیل شده اند. پردازش گرافیکی گوشی بر عهده ی تراشه Adreno 505 می باشد. این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 2 و 32 گیگابایت، 3 و 32 گیگابایت به بازار وارد شده است. روی لبه ی پایینی دستگاه جک هدفون 3.5 میلی متری و سوکت شارژ Type-C 1.0 جای گرفته است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 8A Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 8A Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Redmi 8A Pro قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 8A Pro

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 8A Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی ردمی 8A Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.