نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy A71 5G در 8آپریل سال 2020 وارد بازار شده است و برای ساخت آن از پلاستیک استفاده شده است. این گوشی برای اولین بار در سال 2019 وارد بازار شده است و این گوشی با فناوری جدیدی وارد بازار شد. ابعاد این گوشی 162.5 * 75.5 * 8.1 میلیمتر و وزن آن 185 گرم است و می‌توانید از یک یا دو سیم‌کارت برای این گوشی استفاده کنید. این گوشی با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 وارد بازار شده است و شرکت سامسونگ از این فناوری برای اولین بار در گوشی گلکسیA51 و A71 از این فناوری استفاده کرده است. فناوری به کاربرده شده در ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی آ71 5جی از نوع Super AMOLED Plus است که در اندازه 6.7 اینچ ساخته شده است. رزولوشن این نمایشگر 1080* 2400 پیکسل است که در هر اینچ آن 393 پیکسل وجود دارد.

این نمایشگر با مساحت 108.4 سانتی متر مربع 88.3 درصد از صفحه رویی گوشی را در بر می گیرد. برای حفاظت از این نمایشگر از گوریلاگلس3 استفاده شده است تا در برابر ضربه و خش محفوظ بماند. برای دوربین پشت گوشی گلکسی A71 5G از 5 دوربین با کیفیت های بسیار بالایی استفاده شده است. اولین دوربین با کیفیت64 مگاپیکسل دارای لنز واید می باشد و برای دوربین دوم از لنز اولتراواید با رزولوشن 12 مگاپیکسل استفاده شده است. در دوربین سوم و چهارم از لنز های ماکرو و لنز تشخیص عمق با کیفیت 5 مگاپیکسل استفاده شده است. دوربین سلفی نیز از لنز واید با کیفیت 32 مگاپیکسل بهره برده است. باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی را تامین می کند. این باتری مجهز به فنائری شارژ سریع 25 واتی است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی آ71 5G

از عوامل آسیب به قطعات گوشی همراه خیس شدن، وارد شدن ضربه و یا نوسانات داخلی می باشد و در صورت آسیب یک قطعه نیاز به تعمیر و تعویض آن می باشد. اما نکته مهم در تعمیر گوشی همراه استفاده از قطعات اورجینال و نحوه صحیح تعمیر است که نیاز مند مهارت بالایی می باشد. برای تعمیر گوشی سامسونگ  Galaxy A71 5Gمی توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. در این مرکز بهترین ابزارها فراهم شده است و تعمیرکاران ما از بین افرادی مجرب انتخاب شده اند. از طرفی برای تعمیر گوشی همراه از قطعات اورجینال استفاده می شود. می توانید از هر نقطعه از کشور جهت تعویض قطعات گوشی Samsung  A71 5G و یا هر مدل گوشی دیگر دستگاه خود را برای ما ارسال نمایید. گوشی شما پس از برآورد هزینه و تایید شما تعمیر و ارسال خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy A71 5G

همانطور که گفته شد و می دانید استفاده از قطعات اورجینال در کیفیت تعمیر گوشی تاثیر بسیاری دارد و گوشی مجددا کیفیت اولیه خود را به دست خواهخد آور. اما خرید قطعات اورجینال بسیار دشوار است که می توانید با خرید از فروشگاه مرکز تعمیرات از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. در هر ساعت از شبانه روز می توانید از فروشگاه این مرکز خرید قطعات گوشی Galaxy A71 5G رابه صورت آنلاین انجام دهید. علاوه بر این به صورت تلفنی و یا مراجعه حضوری امکان خرید قطعات گوشی وجود دارد. این مرکز به صورت مستقیم قطعات گوشی را وارد کرده و به فروش می رساند به همین دلیل قیمت قطعات گوشی سامسونگ A71 5Gبسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. پس از ثبت خرید به صورت غیر حضوری همکاران ما با شما تماس گرفته و در اولین فرصت و سریع آن را ارسال خواهند کرد.