نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا Moto G6 Play، یک گوشی بسیار بهینه در زمینه استفاده از باتری موبایل است. شرکت موتورولا، باتری 4 هزار میلی‌آمپری برای گوشی Moto G6 Play  گذاشته است و اعلام نموده : تنها با یک بار شارژ کردن این گوشی، می‌توانید 36 ساعت از آن استفاده کنید. اما اگر قصد خرید یا اطلاع از قیمت باتری Moto G6 Play، قطعات و یا تعمیر گوشی موتورولا Moto G6 Play را دارید، در مرکز فروش و تعمیرات 118، می توانید تمامی قطعات اورجینال را همراه با گارانتی و ارسال رایگان خریداری کنید.

نگرانی شما برای تعمیر گوشی موتو جی 6 پلی، خرید باتری اورجینال و یا قطعات اورجینال گوشی موتو جی 6 پلی قابل درک است و برای رفع آن مرکز فروش و تعمیرات 118، به مدت 10 روز مهلت تست برای تعویض گلس گوشی موتورولا و 1 تا 6 ماه گارانتی تعویض قطعات خواهد داد. تمامی تعمیرات گوشی موتورولا Moto G6 Play با فاکتور سربرگ دار و مهر معتبر ارایه می گردد.

مرکز تعمیرات 118 با یک دهه فعالیت در زمینه تعمیرات موبایل و کالای دیجیتال، تجربه ای ارزشمند در این حوزه دارد. در این مرکز خدمات تخصصی نظیر تعویض گلس، تعویض سی پی یو موتورولا، تعویض هارد موتورولا، عیب یابی رایگان، تعمیرات موبایل در محل، پخش قطعات اورجینال موبایل  موترولا پخش آیسی اورجینال موبایل و …. در کوتاه ترین زمان و با تضمین کیفیت ارایه می شود. در صورت عدم مشاهده قطعه مورد نظر می توانید با تماس به مرکز تعمیرات 118، از موجود و یا قابل تهیه بودن قطعه مورد نظر، برای موتورولا Moto G6 Play و قیمت آن مطلع شوید. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی‌ست، همچنین ما خود را به اجرای ظوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ملزم کرده ایم.