نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S10 یکی از پرچم داران سامسونگ در زمان خود می باشد. این گوشی با نمایشگر Dynamic AMOLED که دارای اندازه 6.1 اینچ می باشد در سال 2019 وارد بازار شده است. این نمایشگر با کیفیت 3040 در 1440 پیکسل یکی از بهترین نمایشگر ها تا بحال می باشد. این نمایشگر با کیفیت بالا و به کمک پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 و پردازنده مرکزی 8 هسته ای تصاویر را بسیار شفاف و در رنگ بندی بسیار جذاب به نمایش می گذارد. بر روی ال سی دی از محافظ ضد خش و ضد رطوبت کورنینگ گوریلا گلس 6 استفاده شده است.  سیستم عامل این گوشی اندروید 9.0 (پای) – وان UI بوده و تراشه آن Exynos 9820 Octa می باشد.

این گوشی با وزن 175 گرم در نسخه معمولی و ابعاد 157.6 در 74.1 در 7.8 میلی‌متر دارای باتری 4100 میلی آمپیری لیتیوم یونی می باشد که این باتری مجهز به فناوری شارژ سریع با قدرت 15 وات است. دوربین اصلی این گوشی از سه دوربین تشکیل شده است. دوربین اصلی آن با کیفیت 12 مگاپیکسل و لنز واید، دوربین دوم با کیفیت 12 مگاپیکسل و لنز تله فتو و دوربین سوم از لنز اولتراواید با کیفیت 16 مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز دارای 10 مگاپیکسل کیفیت می باشد. این گوشی دارای جک 3.5 میلیمتری بوده و در کنار جک شاهد پورت یو اس بی Type-C، اسپیکر و میکروفن می باشیم.

خرید و تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس10

تمام قطعات گوشی و یا دستگاه های الکترونیکی بر روی هم اثرگذار بوده و با هم یک سیستم کلی را تشکیل داده اند. بنابر این با آسیب به هر یک از قطعات در عملکرد گوشی خلل ایجاد می شود. اما برخی قطعات مانند باتری و ال سی دی از مهمترین قطعات بوده و با آسیب به آن ها کار کردن با گوشی غیرممکن می شود. در این صورت به مرکزی معتبر و با سابقه مراجعه نمایید که در کمترین زمان و با بهترین متریال گوشی شما را تعمیر نماید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب یکی از اولین موسسات دارای مجوز در این زمینه می باشد که با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر گوشی گلکسی S10 را انجام می دهد. در این مرکز بهترین و مجرب ترین افراد را انتخاب کرده ایم تا در جلب رضایت شما عزیزان موفق باشیم.

علاوه بر تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ S10 می توانید خرید قطعات اورجینال را از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در فروشگاه مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و سعی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد. برای خرید قطعات گوشی سامسونگ S10 می توانید به صورت آنلاین، تماس تلفنی و یا به صورت حضوری اقدام نمایید. در صورت خرید غیرحضوری قطعات توسط پیک برای شما ارسال خواهد شد. اما پیش از هر گونه اقدام با تماس تلفنی می توانید علاوه بر آگاهی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S10 از مشاوره رایگان همکاران ما نیز بهره مند شوید. این مرکز با سابقه چند ساله دارای مجوز های لازم، گواهینامه ی ایزو ISO9004، ISO10004 و ISO10002، مجوز خدمات از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد.