نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

در می سال 2018 هواوی از یک محصول میان رده با کیفیت ساخت مطلوب و سخت افزاری خوب با عنوان گوشی هواوی Y5 Prime 2018 رونمایی کرد. کاربران می توانند از دو سیم کارت به طور همزمان استفاده نمایند اما این گوشی از اسکنذ اثر انگشت بی‌بهره است که می‌توان آن را از نقاط ضعف این دستگاه برشمرد. این دستگاه از فریمی آلومینیومی و قاب پشت فلزی ساخته شده است که این امر باعث می‌شود تا کمی از دست سر بخورد. قاب پشتی این دستگاه متاسفانه در برابر اشیای تیز و برنده مقاومت پایینی دارد و ممکن است دچار خط و خش شود به همین سبب بهتر است از گارد موبایل برای دستگاه خود استفاده نمایید. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی وای 5 پرایم 2018 با اندازه‌ی 5.45 اینچی چیزی حدود 73.8 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در پنل جلویی هیچ دکمه‌ای وجود ندارد و تنها با لوگوی هواوی در حاشیه‌ی پایین صفحه نمایش روبه رو خواهید شد. نمایشگر 18:9 با میزان رزولوشن اچ دی و چگالی پیکسل 295 پیکسل بر اینچ به راحتی در دست کاربران جای می گیرد.

دوربین اصلی گوشی هواوی Y5 Prime 2018 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 بهره برده است که از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما٬ HDR و AF پشتیبانی می‌کند همچنین از یک فلش ال ای دی جهت عکاسی در محیط های کم نور برخوردار می‌باشد. این دوربین همانند دوربین سلفی قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران ضبط نماید. دوربین سلفی این دستگاه مجهز به یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت معمولی را خلق می‌کند. باتری گوشی هواوی وای 5 پرایم 2018 نیز با میزان ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعتی میزان انرژی مورد نیاز این دستگاه را برآورده می‌سازد. این باتری از نوع لیتیوم یونی غیر قابل تعویض است که جهت تعویض لازم است به تعمیرکاران تعمیرات موبایل مراجعه شود.

تعمیر گوشی هواوی Y5 Prime 2018

قطعات گوشی هواوی Y5 Prime 2018 بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی هواوی Y5 Prime 2018 وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ی روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y5 Prime 2018

نوع و جنس قطعات یکی از پارامترهای اصلی و مهمی است که هر تعمیرکار موبایلی می بایست جهت تعویض قطعات معیوب گوشی‌های هوشمند به آن توجه داشته باشند. استفاده از قطعات با کیفیت باعث جلب رضایت مشتریان خواهد شد به همین سبب به تعمیرکاران پیشنهاد می کنیم از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات استفاده نمایند. خرید قطعات گوشی های هوشمند و خرید قطعات گوشی هواوی وای 5 پرایم 2018 را با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل 118 انجام دهید چرا که این مرکز تمامی قطعات و ابزارآلات مورد استفاده تعمیرکاران را با کیفیت اورجینال به فروش می‌رساند.  جهت خرید این قطعات می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از طریق سایت مرکز اقدام نمایید و از فاکتور خرید به همراه گارانتی محصولات بهره مند گردید. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Y5 Prime 2018 لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.