نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی جدیدترین عضو خانواده ی ردمی نوت 8 را در سال 2019 با نام Redmi Note 8T به بازار معرفی کرده است. بر اساس تولید های قبلی این سری می توان گفت این گوشی هم دارای عملکردی سریع و همچنین باتری با دوام است. در قسمت جلوی دستگاه نمایشگر 6.3 اینچی وجود دارد که در بالای آن دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نشسته است. پنل به کار برده شده در این گوشی از نوع IPS LCD بوده و زاویه دید بسیار خوبی دارد. این نمایشگر می تواند 16 میلیون رنگ طبیعی را نشان دهد. در هر اینچ از این نمایشگر، 409 پیکسل نمایش داده می شود و ما شاهد تراکم پیکسلی نسبتا زیادی در این گوشی هستیم. روشنایی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 8T در روشنایی به 600 نیت می رسد.

درب پشت گوشی شیائومی Redmi Note 8T میزبان دوربین 4 گانه ای است که به صورت عمودی در گوشه ی دستگاه قرار گرفته اند. این دوربین ها به ترتیب دارای لنزهای اولترا واید، اصلی، تشخیص عمق و ماکرو هستند. لنز اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی است که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است. این لنز دارای گشودگی دریچه ی دیافراگم f/1.8 می باشد و به صورت ترکیبی عکس برداری می کند تا تصاویر 12 مگاپیکسلی باشند. لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید هم می تواند زوایای 119 درجه ای را پوشش دهد. سنسور اثر انگشت کمی پایین تر از دوربین قرار گرفته است و از سرعت بالایی نیز برخوردار است. این سنسور به راحتی قابل لمس نیست و در مواقعی ممکن است با مشکل رو به رو شوید.

شیائومی Redmi Note 8T توسط یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود. این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع کوالکوم موسوم به Quick Charge با توان 18 واتی پشتیبانی می‌کند. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 8T با استفاده از این شارژر، می تواند در مدت زمان 30 دقیقه حدود 45 درصد شارژ شود. رابط کاربری MIUI10 و سیستم عامل اندروید 9 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. چیپ‌ست کووالکوم اسنپدراگون 665، قلب تپنده ی دستگاه را تشکیل می دهد. این پردازنده نسبت به نسل قبلی به مقدار ناچیزی بهبود یافته است.  این پردازنده با فرآیند 11 نانومتری ساخته شده است و شامل 8 هسته می شود. این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 3 و 32، 4 و 64 به بازار معرفی شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 8T

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 8T و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8T وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8T

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 8T به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi Note 8T روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.