نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی با عرضه ی گوشی های خانواده ی ردمی 7 توانسته بازار رقابتی میان رده ها را به دست بگیرد. این کمپانی گوشی Redmi Note 7 را در ژانویه ی 2019 به بازار معرفی کرده است. از گوشی های پر فروش بازار به شمار می رود که توانسته بازار جهانی را تحت تاثیر قرار دهد. قاب جلویی و پشتی دستگاه از شیشه ساخته شده اند و با پوششی از جنس گوریلا گلس 5 پوشانده شده اند. فریم اصلی از پلاستیک ساخته شده است و برای لیز نخوردن دستگاه از روی دست، از این فریم استفاده شده است. نمایشگر 6.3 اینچی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که دارای کیفیت فول اچ دی می باشد. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 7 حدود 82 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده و مساحت آن حدود 94 سانتی متر مربع است. نمایشگر لمسی خازنی IPS برای این گوشی در نظر گرفته شده است و یکی از نقاط ضعف این نمایشگر، روشنایی متوسط آن است.

در بالای ال سی دی بریدگی بسیار کوچکی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این دوربین از سیستم احراز هویت تشخیص چهره بهره می برد و کیفیت این دوربین در حدی است که می تواند به صورت کاملا برعکس هم تصویر کاربر را بشناسد. مقدار روشنایی محیط بر سرعت شناسایی تاثیر مستقیمی دارد. دو لنز 48 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی دستگاه در نظر گرفته شده است که در قاب پشتی و به صورت عمودی قرار گرفته اند. دوربین 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و تهیه ی عکس های پرتره به کار می رود. ماژول دوربین گوشی شیائومی Redmi Note 7 کمی بیرون زدگی دارد و به راحتی روی سطح مسطح قرار نمی گیرد.

باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت در کنار پردازنده ی کم مصرف برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در صورت استفاده ی نیمه سنگین، باتری گوشی شیائومی Redmi Note 7 تا دو روز شما را همراهی می کند. از شارژ سریع نسخه ی 4 پشتیبانی می کند اما شارژری که درون جعبه قرار داده شده، 10 واتی است و از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 660 برای این گوشی در نظر گرفته شده که در تست های انجام شده توانسته خیلی خوب عمل کند. این پردازنده ی 8 هسته ای شامل چهار هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 260 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 260 می شود. پردازش گرافیکی دستگاه برعهده ی تراشه ی Adreno 512 می باشد که برای بازی های نیمه سنگین بسیار مناسب است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 7

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 7 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض شیائومی Redmi Note 7 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 7

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 7 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 7 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.