نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J2 Prime در سال 2016 وارد بازار شده است. این گوشی جز میان رده های این شرکت می باشد که با بدنه ای پلاستیک در ابعاد 144.8 * 72.1 * 8.9  میلیمتر و وزن 160 گرم ساخته شده است. شرکت سامسونگ برای گوشی خود سیستم عامل اندروید 6.0 را در نظر گرفته است. پردازنده گرافیکی 4 هسته ای 1.4گیگا هرتز  Cortex-A53 به کمک چیپست Mediatek MT6737T پردازش اطلاعات و اجرای آن را انجام می دهند و برای فعالیت های گرافیکی از پردازنده گرافیکی Mali-T720MP2 کمک گرفته است. هارد گوشی نیز از نوع eMMC 5.0 می باشد که ظرفیت آن 8 گیگا بایت است. دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی J2 Prime با کیفیت 8 مگاپیکسل همراه با اسپیکر و فلشر در پشت گوشی و میانه بالایی آن قرار دارد.

بر روی این گوشی شاهد دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل هستیم و پایین گوشی دکمه هوم و دکمه های بازگست وجود دارد. بنابر این نمایشگر 5 اینچی این گوشی با مساحت 68.9 سانتی متر مربع 66 درصد از صفحه رویی را در بر می گیرد. برای ال سی دی گوشی گلکسی جی2 پریم از فناوری PLS TFT استاده شده است و توانایی نمایش تصاویر را با نسبت 16 به 9 را دارد. این نمایشگر کیفیت مطلوبی داشته و رزولوشن آن 540 * 960 پیکسل است که با یک حساب کوچک به وجود 220 پیکسل در هر اینچ می توان پی برد. اما این فناوری های نرمز افزاری و سخت افزاری نیازمند منبع انرژی می باشد که شرکت سامسونگ باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر را برای ان در نظر گرفته است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی2 پریم

برای تعمیر گوشی های هوشمند نیاز به تخصص و مهارت بالایی می باشد که در مرکز تعمیرات 118 سعی کرده این تمام امکانات لازم را فراهم کنیم و از تکنسین هایی متخصص کمک گرفته ایم تا بسیار دقیق و با سرعت بالایی گوشی شما تعمیر شود. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy J2 Prime را می توانید به تکنسین های ما بسپارید تا با استفاده از ابزاری دقیق گوشی شما تعمیر شود. علاوه بر این تعمیرکاران ما از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات Samsung J2 Prime استفاده می کنند. عزیزانی که امکان مراجعه حضوری ندارند می توانند دستگاه خود را برای ما ارسال نمایند تا پس از بررسی و برآورد هزینه تعمیر گوشی گلکسی جی2 پریم و تایید شما تعمیر گوشی انجام شود. تمام خدمات ما دارای ضمانت بوده و در صورت بروز مشکل می توانید به مرکز مراجعه نمایید تا به آن رسیدگی شود.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy J2 Prime

برای اینکه بتوانید گوشی آسیب دیده خود را مانند روز اول نمایید تا از آن استفاده کنید باید برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده کرد. اما خرید قطعات گوشیGalaxy  J2 Prime با کیفیت اورجینال کمی دشوار است و باید از مرکزی معتبر خرید خود را انجام دهید تا از کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه در این زمینه قطعات اورجینال را با تضمین به فروش می رساند. در این مرکز به دلیل فروش مستقیم قیمت قطعات گوشی سامسونگ J2 Prime بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد که با تماس تلفنی می توانید از آن اطلاع پیدا کنید. می توانید به صورت غیر حضوری نیز سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت به آن رسیدگی کرده و قطعه را برایتان ارسال نمایند.