نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ +Galaxy Note10 در سال 2019 به بازار معرفی شده است. این بالا رده دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد و در ابعاد 162.3 * 77.2 * 7.9 میلیمتر و وزن 196 گرم طراحی و ساخته شده است. در ساخت این گوشی از ترکیب آلومینیوم و شیشه استفاده شده است و علاوه بر روی ال سی دی بر روی درب پشت نیز لایه ای گوریلاگلس6 وجود دارد که جلوه بسیاری به گوشی بخشیده است. برای ساخت ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی نوت10+ از فناوری Dynamic AMOLED استفاده شده است و این نمایشگر با اندازه 6.8 اینچ 91.0 دردصد از صفحه رویی گوشی را تشکیل می دهد. رزولوشنی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است 1140 * 3040 پیکسل است که در هر اینچ 498 پیکسل وجود دارد. HDR10+ و نمایشگر همیشه روشن از دیگر ویژگی این قطعه است.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 9 وارد بازار شده است ولی می توانید تا اندروید 10 ارتقاء دهید همچنین رابط کاربری One UI 2 برای این گوشی در نطر گرفته شده است. در نسخه جهانی برای پردازنده مرکزی از Octa-core 2×2.73 گیگاهرتزی استفاده شده است. اما نقطه عطف این سری گوشی ها را می توان دوربین های آن ها دانست. برای دوربین پشت گوشی گلکسی Note10 Plus از سه دوربین با کیفیت های 12 و 12 و 16 مگاپیکسلی استفاده شده است که کیفیت بالایی در ثبت عکس و فیلم دارند. همچنین برای دوربین سلفی نیز از سنسور 10 مگاپیکسلی کمک گرفته شده است. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4300 میلی آمپر انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند که مجهز به شارژر سریع 45 واتی می باشد. همچنین می توانید به صورت بی سیم نیز باتری را شارژ نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

برای تعمیر گوشی نیاز به مهارت بالایی می باشد و در صورت آسیب به گوشی باید دقت داشته باشید تعمیر آن را به فردی مجرب بسپارید. تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 با مهارت بالای خود به راحتی تعمیر تمام انواع برندها را انجام میدهند. پس با خیالی آسوده می توانید تعمیر گوشی سامسونگ  Galaxy Note10 Plus را به ما بسپارید. در این مرکز تمام تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم تا برای تعمیر گوشی مشکلی وجود نداشته باشد. علاوه بر این برای تعویض قطعات Samsung Note 10+ از قطعات اورجینال استفاده می شود. بنابر این گوشی پس از تعمیر در این مرکز کیفیت اولیه خود را خواهد داشت. تمام خدمات این مرکز دارای ضمانت بوده و در صورت وجود هر گونه مشکل می توانید به مرکز مراجعه کرده تا به آن رسیدگی شود.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy Note 10 Plus

خرید قطعات الکترونیکی یکی از دغدغه اصلی تعمیرکاران می باشد که تبدیلدبه یکی از مشکلات آن ها نیز شده است. زیرا قطعات اورجینال بسیار گران قیمت بوده ولی از طرفی کیفیت قطعات فیک نیز بسیار پایین می باشد. همچنین با استفاده از قطعات اورجینال کیفیت اولیه گوشی بازگردانده می شود. پس بهتر است برای تعمیر نیز از قطعات اورجینال استفاده کنید. خرید قطعات گوشی Galaxy Note10 Plus را می توانید از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال بوده و کیفیت بالایی دارند. از طرفی این مرکز به طور مستقیم قطعات را وارد می کند که این امر موجب شده تا قیمت قطعات گوشی سامسونگ Note10+ بسیار مناسب باشد.