نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note 3 Neo N7505 از پرچمداران شرکت سامسونگ است که در سال 2014 وارد بازار شد و با ابعاد 148.4 * 77.4 * 8.6  میلیمتر و وزن 162.5گرم ساخته شده است. این گوشی با بدنه ای از جنس پلاستیک مقاومت بالایی در برابر ضربه و افتادن دارد. برای نمایشگر که 72.6 درصد از پنل جلویی را تشکیل می دهد از فناوری Super AMOLED استفاده کرده اند و در اندازه 5.5 اینچ ساخته اند. این نمایشگر با رزولوشن 720 * 1280 پیکسل تصاویر را با نسبت 16 به 9 نمایش می دهد و در هر اینچ آن 267 پیکسل وجود دارد. این نمایشگر با پوششی از گوریلاگلس محافظ می شود تا بر اثر ضربه های کوچک و یا خش مقاومتر شود. برای این گوشی سیستم عامل اندروید 4.3 را در نظر گرفته اند که می توانید تا اندروید 5.1.1 آن را ارتقاء دهید.

برای تراشه گرافیکی نیز از Mali-T624 MP4 استفاده شده است و می توانید به راحتی بازی های مناسب آن را نصب کنید.پردازنده مرکزی نیز از نوع Hexa-core است که به کمک تراشه Exynos 5260 Hexa به راحتی می توانند اطلاعات را پردازش کنند.  دوربین پشت گوشی گلکسی نوت۳ نئو از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره برده است که می توانید با کیفیت 1080 پیکسل با آن فیلمبرداری نمایید. برای دوربین سلفی نیز از لنزی با کیفیت ۲ مگاپیکسل استفاده شده است. باتری گوشی از نوع لیتیوم یونی است که با ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز گوشی را تامین می کند. این باتری برای مکالمه تا 18 ساعت و یا پخش موزیک تا 64 ساعت مناسب است. برای حافظه داخلی این گوشی نیز از هارد eMMC 5.0 با ظرفیت 16 مگاپیکسل استفاده شده است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت3 N7505

قطعات الکترونیکی بسیار حساس می باشند و با ضربه، خیس شدن، نوسانات داخلی و… ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد. اما انتخاب مرکزی مناسب جهت این امر بسیار مهم است و بهتر است از قطعات اورجینال استفاده شود. مرکز تعمیرات 118 به عنوان مرکزی معتبر در این زمینه که دارای مجوزهای لازم بوده به راحتی تعمیر گوشی گوشی Galaxy Note3 Neo را انجام می دهد. در این مرکز بهترین تعمیرکاران که ابزاری استاندارد را در اختیار دارند به راحتی تعویض قطعات گوشی گلکسی Neo Note 3 را انجام می دهند. بعد از تعمیر گوشی می توانید از یک تا هفت روز آن را تست کرده و در صورت بروز مشکل به راحتی به مرکز مراجعه تا قطعه تست شود. همچنین بعد از تعمیر شامل گارانتی یک ماهه مرکز خواهد بود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Note3 Neo

برای اینکه بتوانید قطعات را با کیفیت اورجینال خریداری نمایید باید قدرت تشخیص آن ها را از قطعات فیک داشته باشید و یا با خرید از مرکزی ثابت و معتبر از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. مرکز تعمیرات 118 به عنوان مرکزی با چندین سال سابقه به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند و می توانید خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note3 N7505 را از این مرکز انجام دهید. به همین دلیل قیمت قطعات بسیار مناسب است که با تماس تلفنی می توانید از قیمت قطعات گوشی Samsung Note3 Neo اطلاع یابید. همچنین در این مرکز  ابزارهای تعویض اطلاعات نیز به فروش می رسد که در صورت نیاز می توانید همراه با قطعات گوشی به صورت آنلاین، با استفاده از تماس تلفنی و یا به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. حتما دقت داشته باشید همراه با خرید خود فاکتور معتبر مرکز را نیز دریافت نمایید.