نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S20 5G در فوریه سال 2020 به بازار معرفی شده است. این گوشی با توجه به ویژگی های قابل ملاحظه ای که دارد جز بالا رده ها تقسیم بندی می شود. نمایشگر این گوشی با اندازه 6.2 اینچ از نوع AMOLED بوده و شرکت سامسونگ با تغییراتی کیفیت نمایش این قطعه را بالا برده است. تصاویر را در این گوشی با رزولوشن 1440 * 3200 پیکسل می توانید مشاهده نمایید. از گوریلاگلس6 نیز برای محافظت از نمایشگر و همچنین درب پشت استفاده شده است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای 4000 میلی آمپر ظرفیت می باشد که با قدرت 25 وات و با استفاده از درگاه USB-C می توانید باتری را شارژ نمایید.

این گوشی با تراشه اگزینوس 990 که ساخت شرکت سامسونگ است، در بیشتر کشورها به بازار عرضه خواهد شد ولی در ایالات متحده با تراشه Snapdragon 865 ارائه شده است. قابلیت 5G در این گوشی به صورت اختیاری قابل استفاده می باشد و در کشورهایی که این قابلیت قابل اجرا نیست می توان با قابلیت 4G جدید از گوشی استفاده کنید که این امر باعث کاهش قیمت آن نیز خواهد شد. هارد این گوشی از نوع UFS 3.0 بوده و با ظرفیت 128 گیگ ارائه شده است. دوربین این گوشی که یکی از مهمترین قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس20 5G است، بسیار با کیفیت بوده و دارای سه دوربین با کیفیت های 12 و 64 و 12 مگاپیکسلی می باشد که می توانید عکس های جذابی ثبت نمایید. همچنین در شب نیز عکس ها کیفیت بالایی داشته هرچند باز هم کمی نویز در آن ها دیده می شود.

خرید و تعویض قطعات گوشی Samsung Galaxy S20 5G

به هر دلیل ممکن است یکی از قطعات گوشی آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشد. ولی انتخاب مرکزی معتبر و با سابقه بسیار مهم می باشد تا به درستی و با قطعات اورجینال گوشی شما تعمیر شود. مهارت تعمیرکار و در اختیار داشتن ابزارآلاتی مناسب و حرفه ای نیز یکی از شرط های تعمیر گوشی می باشد. در مرکز تعمیرات 118 بهترین تعمیرکاران را انتخاب کرده ایم و بهترین ابزارآلات را که دارای استاندارهای جهانی می باشند را برای آن ها فراهم کرده ایم تا بتوانیم تا حد بالایی میزان رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی گلکسی S20 5G را به ما بسپارید. ناگفته نماند که تمام خدمات ما دارای ضمانت و مهلت تست یک تا چند روزه می باشد.

علاوه بر تعمیر یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ S20 5G می‌توانید از فروشگاه این مرکز خرید قطعات را نیز انجام دهید. خرید قطعات را بهتر است از مراکز معتبری انجام دهید زیرا شباهت آن ها به قطعات اصلی بسیار بالا می باشد از طرفی قطعات فیک با استفاده از مواد نامرغوب ساخته می‌شوند و بعد از مدت کوتاه مجددا آسیب دیده و باید تعویض شوند و حتی ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب وارد کنند. خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy S20 5G را می توانید از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام دهید. پیش از خرید هر قطعه نیز می توانید با تماس تلفنی از مشاوران این مرکز سوالات مربوطه را پرسیده و به صورت رایگان از مشاوره ما بهره مند شوید. به دلیل فروش مستقیم قطعات اورجینال مرکز تعمیرات 118 قیمت قطعات گوشی Samsung S20 5G بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد.