نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی همیشه در تلاش بوده است تا محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت خوب به بازار روانه کند. این استراتژی موجب شد تا این کمپانی بتواند در صنعت موبایل جایگاه ویژه ای را کسب کند. شیائومی گوشی Redmi Note 5 AI را با نمایشگری غول پیکر در مارس سال 2018 به بازار معرفی کرده است. در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.99 قرار گرفته است. این نمایشگر ها زاویه دید خوبی دارند و همچنین رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان می دهند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 5 AI حدود 92 سانتی متر مربع است و حدود 77 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. بر روی این نمایشگر یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass قرار گرفته است و از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خوردن مراقبت می کند.

بالای ال سی دی هیچ بریدگی در نظر گرفته نشده است و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 در لبه ی بالایی کنار سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 1080p فیلم برداری کنید. پنل پشتی دستگاه میزبان دوربین دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت می باشد که در مرکز دستگاه قرار گرفته اند. دوربین اصلی گوشی شیائومی Redmi Note 5 AI از سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه ی دیافراگم f/1.9 بهره می برد. چراغ فلش LED دوگانه در میان این دوربین ها قرار گرفته است تا عکس برداری در محیط های کم نور با کیفیت بالاتری انجام شود. کیفیت عکس های ثبت شده با این دوربین بسیار فراتر از آن چیزی می باشد که حس می کنید. حسگر 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است و تصاویر بوکه را ثبت می کند.

انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 5 AI با کمک فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 9 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. پردانده ی مرکزی کوآلکوم 636 اسنپدراگون در این گوشی به کار رفته و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 509 بر روی آن قرار گرفته است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 5 AI

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 5 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 5 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 5

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 5 AI به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 5 AI روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.