نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در اکتبر سال 2014 گوشی میان رده‌ی سونی با عنوان گوشی سونی Xperia Z3v معرفی شد. این گوشی با ابعاد 148.5 x 73.4 x 8.9 میلی متر تنها دارای وزن 170 گرم است. کاربران می‌توانند تنها از یک سیم کارت در این دستگاه بهره گیرند و از دیگر قابلیت مورد توجه این دستگاه می‌توان به برخورداری از استاندارد IP68 اشاره کرد. از مشخصات سخت‌افزاری و فنی این گوشی می‌توان سیستم عامل اندروید 4.4.4 قابل ارتقا تا 5.1.1 ٬ تراشه کوالکام MSM8974AC اسنپدراگون 801 و پردازنده چهار هسته‌ای را برشمرد. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا Z3v با اندازه‌ی 5.2 اینچی٬ 68 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. فناوری به کار رفته در ساخت این نمایشگر از نوع IPS LCD است که در نمایش تصاویر و متون با وضوح بالا تاثیر بسزایی دارد.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا Z3v از یک لنز 20.7 مگاپیکسلی برخوردار است که تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های دیگر این دوربین می‌توان به ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR اشاره کرد. کاربران با استفاده از فلش LED می‌توانند در محیط‌های کم نور و تاریک نیز عکاسی کنند. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه٬ 1080 پیکسل با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه را می‌دهد. دوربین جلو این دستگاه دارای سنسور 2.2 پیکسلی است که کاربران می‌توانند با آن تصاویر نسبتا معمولی را ثبت نمایند. باتری گوشی سونی اکسپریا Z3v یکی از مهم‌ترین قطعات دستگاه می باشد که با ظرفیت 3200 میلی آمپر انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia Z3v

تعمیر قطعات الکتریکی توسط تعمیرکاران تعمیرات موبایل انجام می‌شود لازم است کاربران جهت تعمیر دستگاه خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. برخی از تعمیرکاران جهت تعمیر گوشی سونی اکسپریا Z3v ممکن است به دلیل عدم مهارت کافی در این زمینه و یا به دلیل استفاده از قطعات نامرغوب و فیک باعت کاهش کیفیت تعمیر دستگاه شوند. تعمیرکاران مرکز تعمیرات 118 با استفاده از قطعات و ابزارالات اورجینال و همچنین به دلیل برخورداری از تجربه و مهارت بالا در زمینه تعمیرات موبایل بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. کاربران با مراجعه به این مجموعه می‌توانند جهت تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا Z3v خود اقدام نمایند و در نهایت از این مرکز ضمانت نامه قطعات نیز دریافت نمایند.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z3v

نوع و جنس قطعات یکی از پارامترهای اصلی و مهمی است که هر تعمیرکار موبایلی می بایست جهت تعویض قطعات معیوب گوشی‌های هوشمند به آن توجه داشته باشند. استفاده از قطعات با کیفیت باعث جلب رضایت مشتریان خواهد شد به همین سبب به تعمیرکاران پیشنهاد می کنیم از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات استفاده نمایند. خرید قطعات گوشی های هوشمند و خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z3v را با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل 118 انجام دهید چرا که این مرکز تمامی قطعات و ابزارآلات مورد استفاده تعمیرکاران را با کیفیت اورجینال به فروش می‌رساند.  جهت خرید این قطعات می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از طریق سایت مرکز اقدام نمایید و از فاکتور خرید به همراه گارانتی محصولات بهره مند گردید. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی Xperia Z3v لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.