نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

امروزه تبلت‌ها به رایانه‌های شخصی ما تبدیل شده‌اند که هر روز تمام کارهای الکترونیکی خود را با آن‌ها انجام می‌دهیم. از آنجایی که تبلت‌ها نسبت به گوشی‌های موبایل صفحه بزرگ‌تری دارند برای مطالعه، وبگردی، تماشای فیلم ، عکس و … بسیار کارآمد هستند. معمولا در طول شبانه روز وقت زیادی را با تبلت خود می‌گذراینم و اینکه هر کدام از قطعات آن آسیب ببیند یک امر اجتناب ناپذیر می‌باشد. مشکلاتی که برای تبلت لنوو M10 پلاس ممکن است به وجود آید به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم می‌شود. به مراتب مشکلات نرم‌افزاری راحت‌تر و با هزینه‌ای کم‌تر برطرف می‌شود. اما اگر مشکل تبلت لنوو M10 plus شما سخت افزاری باشد حتما باید از افراد متخصص این حوزه کمک بگیرید. اگر هر کدام از قطعات تبلت lenovo M10 plus شما دچار آسیب شده حتما برای تعویض و تعمیر آن به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی ال سی دی تبلت لنوو M10 plus

اندازه ال سی دی لنوو M10 پلاس برابر با 10.3 اینچ می‌باشد. نوع صفحه نمایش آن IPS LCD و رزولوشن آن 1200 × 1920 پیکسل است. یک موضوع مهم در رابطه با صفحه نمایش وضوح صفحه نمایش یا رزولوشن می‌باشد. به دلیل استفاده زیاد از تبلت‌ها در طول شبانه روز ممکن است تاچ و ال‌ سی دی آن به دلایل مختلفی مانند ضربه محکم، آب خوردگی و… دچار آسیب شود. بهتر است با رعایت برخی نکات مانند استفاده از محافظ‌های حرارتی برای ال سی دی تبلت لنوو m10 پلاس از تاچ و ال‌ سی دی آن محافظت کنید. اما در هر صورت شکستن ال سی دی یک اتفاق رایج بین کاربران تبلت می‌باشد. در صورتی که ال سی دی تبلت M10 پلاس شما شکسته است برای تعویض آن از افراد باتجربه کمک بگیرید.

خرابی باتری تبلت لنوو M10 plus

باتری تبلت لنوو M10 پلاس غیرقابل تعویض و از نوع لیتیوم یونی می‌باشد. این باتری ظرفیتی برابر با 7000 میلی‌آمپرساعت دارد. باتری‌های لیتیومی به دلیل اینکه وزن سبکی دارند در بسیاری از دستگاه‌های الکتریکی مانند گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. این باتری‌ها قابل شارژ هستند و در مقایسه با بقیه باتری‌ها مانند باتری‌های لیتیوم پلیمری دارای چگالی انرژی بالایی هستند. که این ویژگی از مزیت‌های این باتری‌ها هستند از دیگر مزیت‌های باتری‌های لیتیومی اینکه عمر طولانی‌ای دارند. در صورتی که باتری تبلت لنوو M10 plus شما خراب شده است و زندگی‌تان مختل شده زودتر برای تعویض آن اقدام کنید.

خرابی هارد تبلت لنوو M10 plus

کمپانی لنوو تبلت‌های M10 plus خود را در دو سری، 64 گیگا بایت و 128 گیگابایت روانه بازار کرد. منظور از هارد تبلت همان حافظه داخلی می‌باشد که بسیاری از اطلاعات را درونش ذخیره می‌کنیم. معمولا از تبلت‌ها برای بازی کردن بسیار استفاده می‌شود. اما لازم به ذکر است که بازی کردن‌های طولانی آن هم بازی‌های با گرافیک بالا از مهم‌ترین مواردی است که باعث آسیب به هارد تبلت می‌شود. می‌دانیم که هارد تبلت حاوی اطلاعات شخصی و عکس‌ها و فیلم‌های خاطره انگیزه ما می‌باشد. پس بهتر است که از آن محافظت کنیم. با رعایت برخی نکاتِ مهم مانند کم‌تر بازی‌ کردن آن هم بازی‌های با گرافیک بالا، استفاده از شارژر خود تبلت و در صورت در دسترس نبودن شارژر خودش استفاده از شارژرهایی که ولتاژی متناسب با تبلت شما را دارد، محافظت از تبلت از آب خوردگی و… از هارد تبلت لنوو m10 پلاس خود مراقبت کنید.

مشکل صدا در تبلت لنوو M10 plus

دلایل مختلفی می‌تواند باعث آسیب به اسپیکر تبلت لنوو M10 پلاس شود و یکی از بارزترین آن ها آب خوردگی و یا قرار گرفتن در محیط مرطوب است. اگر تبلت لنوو M10 plus شما مشکل صدا دارد ابتدا باید عیب‌یابی شود. اگر این اختلالات جزئی باشد و مربوط به اتصالات داخلی باشد قابل تعمیر است اما اگر آسیب جدی باشد باید آن قطعه را تعویض کرد.تشخیص نوع اختلال و تعمیر و تعویض آن را به متخصصان این حوزه بسپارید.

قطعات تبلت لنوو M10 plus

زمانی که قطعه‌ای از تبلت ما خراب می‌شود و استفاده از آن را برای ما غیرممکن می‌کند اولین نگرانیمان این است که نکند برای همیشه تبلتمان خراب شده است؟ اما نگران نباشید. تبلت‌ها قابل تعمیر هستند. اگر هر کدام از قطعات تبلت‌تان خراب شده و نیاز به تعویض دارد ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ با مجرب‌ترین تعمیرکاران و ابزارآلات پیشرفته در خدمت شما می‌باشیم. شما می توانید دستگاه‌تان را به صورت حضوری به مرکز تعمیرات بسپارید. اگر در شهری به جز تهران هستند و یا شرایط مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید، می توانید تبلت خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر نیز می توانید تبلت خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید یا با پست و پیک برای شما ارسال می شود. در استان تهران برای گرفتن دستگاه، پیک رایگان ارسال می شود. پس از تحویل تبلت شما مورد عیب یابی و بررسی قرار می‌گیرد. هزینه تعمیر تبلت لنوو M10 پلاس و همچنین هزینه تعویض قطعات لنوو m10 پلاس به شما اطلاع داده می‌شود. درصورتی که مشکلی نداشتید و موافق بودید، تعمیر تبلت شما آغاز می‌شود. پس از تمام شدن فرآیند تعمیر تبلت، تست‌های نهایی انجام می‌شود و تبلت لنوو M10 plus به همراه ضمانت نامه به شما تحویل داده می‌شود.

خرید قطعات تبلت لنوو M10 plus

برای خرید قطعات تبلت لنوو m10 پلاس حتما به اصل و اورجینال بودن آن دقت کنید. زیرا قطعات فیک هم عمر کوتاهی دارند و هم کیفیتی پایین‌تر از قطعات اصل دارد. امکان خرید قطعات تبلت لنوو ام 10 پلاس به دو صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. شما می‌توانید با کلیک روی گزینه” افزودن به سبد خرید” سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال قطعات اقدام می‌کنند. افرادی که در شهرهایی به جز تهران هم هستند می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. می توانید با کارشناسان فروش ما در تعمیرات 118 تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید. با مراجعه به مرکز تعمیرات می‌توانید قطعات خود را به صورت حضوری خریداری کنید. به دلیل نوسانات ارزی موجود در بازار قیمت قطعه ممکن است متغیر باشد. در صورتی که قیمت قطعات تبلت لنوو m10 پلاس در سایت وارد نشده است می توانید با کارشناسان فروش ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آن مطلع شوید.