نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

هواوی گوشی Y8p را در می سال 2020 در سکوت خبری به بازار معرفی کرد. این گوشی نسخه ی گلوبال Enjoy 10s به شمار می رود و دارای قابلیت حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر می باشد. قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر OLED با قطر 6.3 اینچ می باشد. طراحان توانسته اند با استفاده از مواد عالی، صفحه هایی عالی با لایه های نازک بسازند. این شیوه باعث شده است تا OLED با تولید رنگ استثنایی و سرعت واکنش بسیار بالا تولید شوند. مساحت تاچ و ال سی دی هوآوی Y8p حدود 95 سانتی متر مربع است و حدود 83 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. از ویژگی های خاص این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد که با ال سی دی یکپارچه شده است. این قابلیت معمولا در گوشی های پرچم دار دیده می شود و در میان رده ها رواج پیدا نکرده است.

در بالای ال سی دی بریدگی به صورت یک قطره قرار گرفته و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی داخل آن جای گرفته است. درب پشت هوآوی Y8p میزبان دوربین سه گانه است که به صورت عمودی در گوشه ی سمت چپ جای گرفته اند. دوربین اصلی هوآوی Y8p دارای سنسور 48 مگاپیکسلی  و از نوع RYYB می باشد. سوپر اکستروم هوآوی به جای فیلتر سبز در دوربین ها از فیلتر زرد استفاده می کند. این  ویژگی موجب روشن شدن عکس های ثبت شده می شود. این دوربین از حالت سوپر نایت نیز بهره می برد، در این حالت نوردهی به 6 ثانیه می رسد و پردازش تصویر به کمک هوش مصنوعی انجام می‌گیرد. دیگر دوربین ها با سنسور 8 و 2 مگاپیکسل می توانند تصاویر پانوراما و HDR را ثبت کنند.

قلب تپنده ی هوآوی Y8p را پردازنده ی اختصاصی کرین 710F تشکیل می دهد. این پردازنده ی 8 هسته ای شامل چهار هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Cortex-A73 و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53 می شود. این گوشی در دو نسخه با رم 4 یا 6 گیگابایت و حافظه ی داخلی 128 گیگابایت به بازار معرفی شده است. در صورتی که به فضای بیشتری برای ذخیره سازی نیاز دارید می توانید از کارت حافظه تا 256 گیگابایت استفاده کنید. سیستم عامل اندروید 10 با پوسته ی کاربری EMUI 10.1 در این گوشی نصب شده است. از سرویس های گوگل پشتیبانی نمی کند و برنامه ی اختصاصی آپ گالری (AppGallery) هوآوی روی این گوشی قابل اجراست. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی هوآوی Y8p با استفاده از شارژر معمولی 10 واتی شارژ می شود و از فست شارژ پشتیبانی نمی کند که کمی نا امید کننده ست. در دو رنگ مشکی و آبی و وزن تقریبی 163 گرم به بازار عرضه می شود.

تعمیر گوشی هوآوی Y8p

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Y8p و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Y8p قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی وای 8 پی

امکان خرید قطعات گوشی هوآوی Y8p به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی Y8p روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.