نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا گوشی اقتصادی و به صرفه ی Moto G4 Play را در می سال 2016 به بازار معرفی کرده است. این گوشی مناسب افرادی است که قصد ندارند برای گوشی زیاد هزینه کنند. پنل به کار برده شده در این گوشی از نوع IPS LCD و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارا می باشد. این نوع نمایشگر ها می توانند رنگ ها بسیار طبیعی تر جلوه دهند. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا Moto G4 Play حدود 68.9 سانتی متر مربع است و حدود 66.3 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. دوربین جلو 5 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه در بالای نمایشگر جای گرفته است.

موتورولا برای محافظت بدنه ی این گوشی در برابر آب از ساختار ویژه ای استفاده کرده است و پوشش نانویی قطعات داخل گوشی می‌تواند تا حدودی دستگاه را در برابر نفوذ آب مصون نگه دارد. باتری گوشی Moto G4 Play از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 2800 میلی آمپر می باشد. باتری این گوشی  قابل تعویض است و تعویض باتری و درب پشت به دست کاربر انجام شود. هارد پروگرم شده موتورولا موتو جی 4 پلی از نوع eMMC 4.5 است و دارای دو حجم 8 و 16 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی با سنسور 8 مگاپیکسلی روی درب پشت گوشی قرار گرفته است.

تعمیر گوشی موتورولا Moto G4 Play

تعمیرکاران ما در این مجموعه توانایی برطرف کردن هرگونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری  گوشی شما را دارا می باشند. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر گوشی موتورولا  Moto G4 Play به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی کاربر، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. تعمیر گوشی موتورولا  Moto G4 Play از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه با استفاده از جدید ترین ابزار آلات و تکنولوژی های روز انجام می شود. به یاد داشته باشید تعمیر گوشی خود را به مرکزی معتبر بسپارید زیرا در صورت ناشی بودن تعمیرکار، گوشی بیشتر آسیب می بیند.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی 4 پلی

در مجموعه ی تعمیرات 118 کلیه ی قطعات گوشی برند های مختلف موجود است و افرادی که قصد تکمیل کردن آرشیو خود را دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند. جهت خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G4 Play می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند و در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا موتو G4 Play روی سایت قابل مشاهده نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت به شما تحویل داده می شود. تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به ان وجود داشته باشد.