نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت هواوی MediaPad T2 7 Pro در آگوست سال 2016 توسط چینی‌ها معرفی شد. این تبلت با وزن 250 گرم ابعادی به اندازه 187.4 x 105.8 x 8.2  میلی‌متر دارد و به کاربران امکان استفاده از دو سیم کارت را می‌دهد. سیستم عامل 5.1 از نوع Lollipop با رابط کاربری EMUI 3.1، تراشه کوالکام اسنپدراگون 615 و پردازنده هشت هسته‌ای به همراه 3 گیگابایت رم از مشخصات فنی این دستگاه به شمار می‌روند. ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد تی 2 7پرو از نوع LTPS IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. تاچ و ال سی دی این تبلت از اندازه‌ی 7 اینچی برخوردار است و 68 درصد از قاب جلوی دستگاه را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با وضوح 1080 در1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 315 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند.

هواوی این تبلت را در دو نسخه‌ی 16 و 32 گیگابایتی عرضه کرده است که هرکدام از آن‌ها شامل 2 و 3 گیگابایت رم می‌باشند. هارد پروگرم شده این دستگاه از نوع eMMC 4.5 است که وظیفه‌ی حفظ و نگه داری اطلاعات را برعهده دارد. دوربین اصلی تبلت هواوی مدیاپد تی 7 پرو نسبت به سری قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشته و از یک لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 با فوکوس خودکار بهره برده است. این دوربین قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را دارد و همچنین از یک فلش LED نیز برخوردار می‌باشد تا به راحتی در محیط‌های تاریک و کم نور عکاسی نماید. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080پیکسلی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. دوربین سلیفی این دستگاه نیز مجهز به یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که تصاویر خوبی را به ارمغان می‌آورد. تامین انرژی الکتربکی این تبلت برعهده یک باتری 4360 میلی آمپری است که از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض ساخته شده است.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad T2 7 Pr

تعمیر دستگاه‌های هوشمند از قبیل تبلت، گوشی‌های هوشمند و یا لپ تاپ از وظایف تعمیرکاران می‌باشد که لازم است از قطعات اورجینال در این امر استفاده نمایند. از آنجایی که تعمیر تبلت هواوی مدیاپد تی 2 7 پرو و سایر انواع دستگاه‌های هوشمند امری دشوار است لذا لازم است تعمیرکاران از دانش و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشند. کاربران جهت تعمیر دستگاه خود می‌توانند به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایند. این مجموعه با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند و کاربران همچنین می‌توانند از گارانتی معتبر این مرکز بهره مند گردند. تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد تی 2 7 پرو نیز در این مرکز امکان پذیر است که کاربران می‌توانند با مراجعه به این مجموعه جهت این امر اقدام نمایند.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad T2 7 Pro

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad T2 7 Pro را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات تبلت هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات تبلتهواوی MediaPad T2 7 Pro روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.