نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی در طراحی گوشی های با کیفیت و خوش قیمت نظیر ندارد و گوشی قدرتمند Mi 5c را در فوریه سال 2017 به بازار معرفی کرده است.  طراحی این گوشی نسبت به همتایان خود کمی متفاوت است و در این گوشی از یک طراحی بسیار شیکی استفاده شده است. بر روی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 5c از یک شیشه خمیده ۲٫۵ D استفاده شده و همچنین مابین صفحه نمایش شیشه ای و بدنه ی فلزی یک نوار پلاستیکی قرار گرفته است. مساحت این نمایشگر 5.15 اینچی حدود 73.1 سانتی متر مربع است و 72.6 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. بالای ال سی دی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت به چشم می خورد.

 برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2860 میلی آمپر بهره گرفته شده است. با کمک فست شارژ 18 واتی باتری گوشی شیائومی Mi 5c در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. با کمک سوکت شارژ Type-C 1.0 که روی لبه ی پایینی گوشی قرار گرفته می توانید باتری را شارژ کنید. برای دوربین این گوشی از سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 بهره گرفته شده است. با استفاده از این دوربین می توانید در شب تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید و با کیقیت بالا نیز فیلم برداری کنید. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع Android 7.1  و قابل ارتقا تا آخحرین نسخه ی به روز شده می باشد.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 5c

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 5c از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 5c که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 5

با خرید قطعات اورجینال از مرکزی معتبر می توانید کیفیت اصلی گوشی را بازگردانید. ما در این مجموعه شرایطی را فراهم آورده ایم تا افرادی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 5c را دارند می توانند در اسرع وقت خرید خود را انجام دهند. شما می توانید سفارشات خود را به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی ثبت کنید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن نسبت به ارسال اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 5c به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده ثابت نیست و در حال تغییر است لذا قبل از ثبت سفارش از آخرین قیمت ها مطلع شوید. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.