نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

قطعات و تعمیرات موتورولا Moto E4 Plus

موتورولا Moto E4 Plus در دی ماه سال 1396 توسط شرکت موتورولا با 198 گرم وزن به بازار معرفی شد. این گوشی با پردازنده Mediatek MT6737 و ابعاد 177* 77.5 *9.6 میلی متر در سه رنگ خاکستری، طلایی و آبی وارد بازار شد. سی پی یو این گوشی 4 هسته ای و سرعت پردازش آن 1.3 گیگا هرتز است. اندازه صفحه نمایشگر این گوشی 5.5 اینچ با رزولوشن 1280*720 پیکسل می باشد. ساخت صفحه نمایش این گوشی به صورتی است که اگر بر اثر ضربه، بشکند یا آسیبی ببیند باید تاچ و ال سی دی موتورولا Moto E4 Plus به صورت کامل تعویض شود.

البته توجه کنید که در هنگام تعویض حتما از تاچ و ال سی دی با کیفیت اورجینال استفاده کنید. قیمت تاچ و ال سی دی اورجینال بیشتر از قیمت کپی آن است و این امر موجب شده که تا بعضی از کاربران را وسوسه به استفاده از کپی قطعات کند، در حالی که با استفاده از تاچ و ال سی دی کپی ممکن است دیگر قطعات موتورولا دچار مشکل و خرابی شود. همچنین عمر قطعات کپی نهایتا تا 3 ماه می باشد، پس بهتر است یکبار برای گوشی خود هزینه کنید.

باتری موتورولا Moto E4 Plus از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر می باشد. باتری های لیتیوم یونی عمر طولانی تری نسبت به نسل پیشین خود دارند ولی به این معنا نمی باشد که این باتری ها عملکرد و کارایی خود را از دست نمی دهند. اگر به طور ناگهانی باتری گوشی شما خالی شد، یا اگر باتری گوشی شما بیش از حد معمول داغ شد، به این معنی می باشد که باید باتری را تعویض کنید.

مرکز تعمیرات 118 با داشتن چندین سال تجربه در خصوص تعمیر گوشی، تعمیر تبلت و تعمیر لب تاپ می تواند شما را در خصوص تعمیر و تعویض قطعات موتورولا Moto E4 Plus یاری دهد. در مرکز ما تمامی قطعات به صورت اورجینال بوده و متخصصین ما با استفاده از ابزار آلات تعمیر موبایل، در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت گوشی همراه شما را تعمیر می کنند. در صورتی که می خواهید قطعه ای را تهیه نمایید با رجوع به فروشگاه 118 می توانید از قیمت آن اطلاع یابید و آن را سفارش دهید. همچنین اگر قطعه مورد نظر را یافت نکردید با تماس و صحبت با مشاورین ما علاوه بر اطلاع از موجودی انبار ، می توانید مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.