نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

فوریه سال 2018 هواوی تبلت جدید خود را با نام تبلت هواوی MediaPad M5 10 رونمایی کرد. این تبلت دارای وزن 498 گرمی است که با ساختاری مرکب از شیشه و فلز طراحی و تولید شده است. از قابلیت‌های این تبلت می‌توان به چهار اسپیکر استریو، بلوتوث 4.2، رابط کاربری نوع c و اسکنر اثرانگشت اشاره کرد. سیستم عامل اندروید 8.0، تراشه کراین 960 به همراه پردازنده هشت هسته‌ای به همراه 4 گیگابایت رم از مشخصات فنی این دستگاه می‌باشد. ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد ام5 از اندازه‌ی 10.8 اینچ بهره برده است که به طور تقریبی 76 درصد از قاب جلوی تبلت را در بر گرفته است. این نمایشگر از میزان رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 همراه با تراکم پیکسلی 280 پیکسل بر اینچ بهره برده است. این دستگاه از سه ظرفیت 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت برخوردار است و در این سه نسخه روانه بازار شده‌اند.

یکی ازکاربردی‌ترین قطعات هر دستگاه هوشمندی دوربین اصلی است که در این تبلت  این دوربین از یک لنز 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار بهره برده است و از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR برخوردار می‌باشد. دوربین اصلی تبلت هواوی مدیاپد ام5 10 قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است. دوربین جلو این دستگاه نیز به یک لنز 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. تامین انرژی الکتریکی این دستگاه بر عهده یک باتری قدرتمند 7500 میلی آمپر ساعتی است که به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع می‌‌توان آن را با یک شارژر 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ نمود.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad M5 10

یکی از انواع خدماتی که تعمیرکاران این مجموعه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند تعمیر تبلت هواوی مدیاپد ام5 10 است. در این مرکز تیمی مجرب و ماهر از تعمیرکاران هستند که دستگاه کاربران را پس از عیب یابی دقیق با استفاده از تکنولوژی روز و قطعات اورجینال تعمیر و تعویض می‌کنند. قطعات الکتریکی بسیار حساس بوده و ممکن است در اثر ضربه و آبخوردگی دچار آسیب شده و در عملکرد کلی دستگاه اختلال ایجاد نمایند. کاربران می‌توانند جهت تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام5 10 خود به این مرکز مراجعه نمایند و یا در صورت طولانی بودن مسیر دستگاه خود را از طریق پست و یا پیک برای ما ارسال نمایند. جهت اطلاع از هزینه‌ی تعویض قطعات تبلت ام5 10 لازم است با کارشناسان و مشاوران این مرکز تماس حاصل فرمایید.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 10

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 10 را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 10 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.