نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کره ای ها قصد دارند تا روش نام گذاری الفبایی را کنار بگذارند و به نام گذاری جدید روی بیاورند. این شرکت می خواهد برای گوشی های خود نام هایی را انتخاب کند که با شنیدن نام هر گوشی ویژگی های منحصر به فرد آن تداعی شود. پس از معرفی گوشی ال جی Velvet متوجه شدیم با گوشی صیغلی و مدرن روبه رو هستیم. عبارت ولوت به معنای مخمل نما در فارسی می باشد و دارای ظاهری شکوهمند و ظرافتی اعلا می باشد. این گوشی در می سال 2020 به بازار معرفی شده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. قلب تپنده ی آن را تراشه قدرتمند اسپندراگون 765 5G کوالکام تشکیل می دهد که شامل 8 هسته می باشد. یک هسته‌ی 2.4 گیگاهرتز Kryo 475 Prime و یک هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 475 طلایی و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 475 نقره‌ای، پردازش گوشی را در بر دارند.

 در دو نسخه با رم 6 یا 8 و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی به بازار وارد می شود. افراد بر اساس نیاز خود می توانند نسخه ی مناسب را انتخاب کنند. در صورتی که به فضای بیشتر نیاز داشته باشید می توانید از کارت SD تا 2 ترابایت ظرفیت استفاده کنید. به نمایشگر 6.8 اینچی با پنل OLED مجهز شده است. در این گوشی از زبان طراحی جدید 3D Arc استفاده شده و در پنل جلویی و پشتی نوعی خمیدگی متقارن وجود دارد که جلوه زیبایی دارد و گرفتن در دست را آسان کرده است. روی درب پشت گوشی ال جی Velvet از نوعی چینش جدید به نام دوربین به فرم قطره ی باران استفاده شده است. اولین دوربین این گوشی نسبت به بقیه بزرگتر است و هر چه به سمت پایین می آید دوربین ها کوچک تر می شوند. دوربین اصلی با لنز 48 مگاپیکسلی در کنار لنز های 8 و 5 مگاپیکسلی جای گرفته است.

هیچ کدام از دوربین ها بیرون زدگی ندارند و تها یکی از آن ها بیرون زدگی دارد که مشکلی را به وجود نمی آورد. در بالای ال سی دی گوشی ال جی Velvet بریدگی کوچکی طراحی شده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون آن جای گرفته است. تامین انرژی الکتریکی دستگاه بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4300 میلی آمپری است. باتری گوشی ال جی Velvet با استفاده از فست شارژ 25 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. از تکنولوژی شارژ وایرلس نیز بهره می برد و شما می تواندی به صورت بی سیم باتری گوشی خود را شارژ کنید. ولوت با ترکیب رنگی سفید، سبز، خاکستری، ترکیبی زرد و قرمز، وزن تقریبی 180 گرم به بازار وارد می شود.

تعمیر گوشی ال جی Velvet

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی ال جی Velvet  و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی ال جی Velvet  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی ال جی ولوت

امکان خرید قطعات گوشی ال جی Velvet به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی Velvet روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.