نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت کهنه کار اچ تی سی در دسامبر سال 2018 محصول میان رده خود را با عنوان گوشی اچ تی سی Desire 12s معرفی کرد. بدنه‌ی این دستگاه با مرکبی از شیشه و پلاستیک طراحی شده است و با اینکه قاب پشتی این دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده است اما استحکام خوبی در برابر ضربه خواهد داشت. این گوشی از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و با وزن 150 گرم ابعادی به اندازه 154.2 x 72.7 x 8.3 میلی‌متر دارد. ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 12 اس با فناوری IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و همچنین از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این گوشی با اندازه‌ی 5.7 اینچی تنها 74 درصد از قاب جلوی دستگاه را در بر گرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر اینچ با نسبت تصویر 18:9 هستند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم عرضه شده است که کاربران با استفاده از کارت حافظه می‌توانند ظرفیت داخلی را افزایش دهند.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 12 اس همانند دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.0 بهره برده است و قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند. این دوربین به کاربران امکان تصویربرداری با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که همراه با یک فلش LED در کنار آن به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های تاریک را می‌دهد. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 12 اس از نوع لیتیوم یونی غیر قابل تعویض است و با ظرفیت 3075 میلی‌آمپر انرزی مصرفی دستگاه را تامین می‌سازد.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 12s

یکی از انواع خدماتی که تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز در اختیار کاربران و مشتریان خود می‌گذارند تعمیر و تعویض انواع گوشی‌های هوشمند می‌باشد. این مرکز جهت این امر از افراد متخصص و خبره بهره گرفته و کاربران می‌توانند با اطمینان کامل به این مجموعه مراجعه نمایند. استفاده از قطعات اورجینال و اصل یکی از پارامترهای مهمی است که تعمیرکاران این مجموعه به آن توجه دارند. برخی از مراکز به دلیل عدم استفاده از قطعات اورجینال موجب نارضایتی مشتریان خواهند شد چرا که ممکن است قطعات بلافاصله و در مدت زمان کوتاهی مجددا نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 12 اس به همراه تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 12 اس در این مرکز امکان پذیر است.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12s

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12s به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12s با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.