نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمتر کسی است که با برند سامسونگ آشنایی نداشته باشد. کیفیت بسیار بالای محصولات سامسونگ باعث شده است که این برند در کل دنیا طرفداران پروپا قرصی داشته باشد. ولی همیشه اینگونه نیست. یعنی اینکه ممکن است شما با یک کار اشتباه و غفلت به گوشی آسیب وارد کنید. آسیب وارده قطعا در کارکرد گوشی اخلال ایجاد می‌کند. بنابراین نیاز به تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A42 5G حس می‌شود. آسیب‌های وارد شده به گوشی بسیار متنوع است. ممکن است شما به یکی از این مشکلات برخورد کنید. این مشکلات در ادامه بطور کامل پوشش داده شده است. تعمیر انواع آسیب دیدگی‌ها و مشکلات گوشی سامسونگ Galaxy A42 5G در مرکز ما انجام می‌شود. اینکار در سریع‌ترین زمان ممکن وبا استفاده از تجهیزات به روز انجام می‌شود. ما در مرکز خود از بهترین تعمیرکاران کشور استفاده می‌کنیم تا نیاز شما بطور کامل برطرف شود. هم‌اکنون با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

آسیب دیدگی های رایج گوشی سامسونگGalaxy A42 5G

همانطور که در بالا گفتیم این گوشی در معرض خطرات بسیاری است. این مشکلات در ادامه آورده شده است. در صورت مشاهده‌ی هر یک از موارد بالا سریعا با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. البته در ادامه به بررسی تک تک موارد گفته شده خواهیم پرداخت.

  1. آسیب دیدگی‌هایی که به تاچ و ال سی دی مربوط می‌شود
  2. آسیب دیدگی‌هایی که به گلس گوشی مربوط می‌شود
  3. آسیب دیدگی‌های باتری گوشی
  4. مشکلات مربوط به آنتن دهی و بیس باند
  5. ایرادات هارد و خرابی آن
  6. خاموشی گوشی سامسونگ Galaxy A42 5G
  7. و …

سامسونگ Galaxy A42 5G

خرابی ال سی دی سامسونگ Galaxy A42 5G

از مشکلات بسیار رایجی که اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند از آن گله می‌کنند مسئله‌ی تاچ و ال سی دی است. تاچ و ال سی دی از قطعات بسیار حساس گوشی‌های هوشمند هستند. تاچ و ال سی دی تحت شرایط مختلفی دچار آسیب می‌شوند. دلایل اصلی آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی به قرار زیر است:

  • ضربات وارد آمده به گوشی
  • تماس تاچ و ال سی دی با آب و سایر مایعات

به احتمال زیاد گوشی شما نیز دچار یکی از همین موارد شده است. در صورتی‌که تاچ و ال سی دی گوشی شما دچار آسیب شده است هم‌اکنون با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بگیرید.

تعمیر A42 5G آبخورده

این گوشی از قابلیت ضد آب پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین در صورت کوچک‌ترین تماسی با اب دچار اشکال می‌شود. مشکل آب‌خوردگی گوشی می‌تواند به قطعات مختلفی از گوشی آسیب بزند. بنابراین آب خوردگی گوشی نیز مشکل بسیار شایعی است. تعمیر گوشی A42 5G در مرکز ما قابل انجام است. بنابراین هم اکنون با کارشاسان ما تماس بگیرید و از آنها در این زمینه کمک بگیرید.

خرابی باتری گوشی Samsung Galaxy A42 5G

مشکل باتری از دیگر مشکلاتی است که ممکن است برای شما به وجود بیاید. باتری قطعه‌ای مصرفی است. یعنی پس از گذشت مدتی بلااستفاده می شود. عمر مفید هر باتری در حدود 2 سال است. پس از گذشت دو سال که از باتری استفاده کردید طبیعی است که باتری آسیب ببیند و عملکردش تضعیف شود. بنابراین از اسیب دیدگی باتری گوشی‌تان ناراحت نشوید. زیرا مشکلی کاملا طبیعی است. تعویض باتری در مرکز ما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. هم اکنون گوشی خود را برای ما ارسال کنید. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مشکل خاموشی گوشی

یکی از مشکلات عجیبی که ممکن است با آن روبرو شوید مشکل خاموشی گوشی‌ست. یعنی اینکه گوشی شما بدون هیچگونه دلیل خاصی خاموش می‌شود و تلاش‌های شما برای روشن کردن گوشی بی فایده است. این مشکل دلایل گوناگونی دارد و نمی‌توان یک دلیل خاص را برای آن عنوان کرد. گوشی باید مورد بررسی قرار بگیرد. گوشی خود را برای ما ارسال کنید تا مشکل شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برطرف کنیم.

مشکل آنتن دهی گوشی

عدم آنتن دهی گوشی یکی از مشکلات پیچیده است. مشکل آنتن‌دهی گوشی ممکن است بخاطر خرابی مدار آنتن باشد. ولی این یک حدس اولیه است و ممکن است مشکل از جایی دیگر باشد. این مشکل نیاز به بررسی گوشی توسط تعمیرکار دارد. تعمیرکار گوشی را مورد بررسی قرار می‌دهد و نتیجه را به شما اعلام می‌کند. بنابراین هم‌اکنون گوشی خود را برای ما ارسال کنید تا آنرا مورد بررسی قرار دهیم. می‌توانید با همکاران ما هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

مشکل شارژ گوشی Samsung Galaxy A42 5G

شارژ گوشی از دیگر مشکلاتی است که ممکن است اتفاق بیافتد. مشکلا شارژ عمدتا توسط خود شما ایحاد می‌شود. مثلا نحوه شارژ اشتباه. همیشه گوشی خود را مطابق یا قانون 20-80 شارژ کنید. در حدود 20 درصد آنرا به برق بزنید و هنگامیکه به 80 درصد رسید آنرا از برق جدا کنید. توصیه‌ی دیگری که برای شما عزیزان داریم استفاده از شارژ اصل و فابریک گوشی است. به هیچ وجه گوشی خود را با شارژرهای تقلبی و فیک شارژ نکنید. دلایل دیگری نیز وجود دارد که باعث آسیب در شارژ گوشی شود. هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بگیرید.

تعمیر گوشی Samsung Galaxy A42 5G

تعویض هارد گوشی گلکسی A42 5G

هارد گوشی از اصلی‌ترین قطعات سخت افزاری گوشی است. سوختگی هارد دارای علائم مختلفی است. در ادامه به علائم خرابی هارد اشاره می‌کنیم:

  1. پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه
  2. ریستارت شدن یا هنگ کردن دستگاه
  3. خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست
  4. مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  5. مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  6. ویبره‌های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی

در صورت مشاهده‌ی هر یک از علائم بالا سریعا با همکازان ما در مرکز تماس بگیرید. آنها شما را بیشتر راهنمایی می‌کنند.

مشکلات صدا در گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G

مشکل قطع شدن صدا در هنگام مکالمه با پخش موسیقی در گوشی‌های جدید و با سخت افزار قوی نیز ممکن است رخ دهد. این مشکلات در پاره‌ای از موارد به نرم افزار گوشی مربوط است. شما به راحتی با بررسی تنظیمات گوشی می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید. در پاره‌ای از موارد نیز مشکل کاملا به سخت افزار گوشی ربط دارد و نمی‌توان این مشکل را در خانه حل کرد. بنابراین باید در مرکز و با استفاده از تجهیزات به روز مورد بررسی قرار بگیرد. می‌توانید هم اکنون گوشی خود را برای ما ارسال کنید. رفع این مشکل در کمترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد.

قطعات گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G

هدف اصلی ما کسب رضایت شما مشتری عزیز است. در نتیجه همیشه سعی کردیم در جهت رضایت هر چه بیشتر شما حرکت کنیم. در همین جهت به شما اطمینان می‌دهیم که تمامی قطعات سامسونگ گلکسی A42 5G مورد استفاده در مرکز ما اصل و اورجینال است. ضمانت نامه‌ی اصالت قطعه نیز به شما تحویل داده خواهد شد. این قطعات با کمترین هزینه نسبت به سایر مکان‌ها به دست شما می‌رسد. دلیل این هزینه‌ی کم حذف واسطه می‌باشد. محصول مستقیما به دست شما می‌رسد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A42 5G

یکی دیگی از خدماتی که برای رفاه شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم امکان خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A42 5G است. تنها کافی‌ست درخواست خود را در سایت ثبت کنید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی می‌کنند. قیمت تمامی محصولات در سایت درج شده است اگر احیانا در این زمینه به مشکلی برخورد کردید حتما آنرا با ما در میان بگذارید.