نمایش 1–8 از 28 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. گوشی آیفون iPhone 7 هم در سپتامبر سال 2016 به بازار عرضه شده است. در این گوشی از پنل قدرتمند Retina IPS LCD بهره گرفته شده است و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. مساحت ال سی دی گوشی آیفون iPhone 7 حدود 60.9 سانتی متر مربع است و حدود 65.6 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر به چشم می خورد. در طراحی این گوشی حذف جک ۳.۵ میلی‌متری حذف شده است .

انرژی مورد نیاز سخت افزار قدرتمند گوشی آیفون 7 را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1960 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی آیفون iPhone 7 غیر قابل تعویض توسط کاربر است و در صورت هر گونه ایراد تعمیر حتما باید به دست تعمیرکار انجام شود. دوربین اصلی این گوشی دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. با استفاده از دوربین این گوشی می توانید 30 فریم در ثانیه فیلم با کیفیت 2160P ضبط کنید. در این گوشی از هارد پروگرم شده NVMe بهره گرفته شده است و در حجم های 32، 128 و 256 گیگابایت در بازار عرضه شده است. سیستم عامل به کار رفته در این گوشی از نوع iOS 10.0.1 و قابل ارتقا تا iOS 13.3 می باشد.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 7

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی آیفون iPhone 7 را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات گوشی آیفون iPhone 7، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی آیفون iPhone 7 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات گوشی آیفون 7

تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی آیفون iPhone 7  را از این مجموعه دارند می توانند سفارشات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت قطعات گوشی آیفون iPhone 7 روی سایت به روز نیست، جهت اطلاع از آخرین قیمت محصولات با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات مطمئن شوید. افرادی در شهرستان هستند می توانند سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.