نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی در طراحی گوشی های با کیفیت و خوش قیمت نظیر ندارد و گوشی قدرتمند Mi 5s Plus را در سپتامبر سال 2016 به بازار معرفی کرده است. در قسمت جلویی این گوشی از پنل قدرتمند IPS LCD با قطر 5.7 اینچ بهره مند شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 5s Plus حدود 89.6 سانتی متر مربع است و حدود 74.6 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. همانطور که از این گونه نمایشگر ها انتظار می رود رنگ ها طبیعی تر و کنتراست بالایی برخوردار است. زوایای دید طبق انتظار بسیار عالی هستند و روشنایی حداکثری این پنل که با کنتراست بالا همراه شده باعث می‌شود دیدن محتوا روی صفحه نمایش حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز بدون مشکل صورت بگیرد. در بالای ال سی دی این گوشی دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجارت و اسپیکر مکالمه به چشم می خورد.

انرژی مورد نیاز گوشی را باتری با ظرفیت 3800 میلی آمپر تامین می کند که برای چیپست بهینه اسنپ دراگون و نمایشگر 1080 این گوشی بسیار مناسب است. باتری شیائومی Mi 5s Plus در استفاده‌های عادی ما بیش از 5.5 ساعت screen on time را از خود نشان داد و پخش ویدئوی اچ‌دی با روشنایی 50 درصد هم حدود 14 ساعت با هر شارژ ادامه خواهد داشت. باتری این گوشی به صورت Non-removable است و غیر قابل تعویض توسط کاربر است. در قسمت پشتی این گوشی شاهد دوربین دو گانه 13 مگاپیکسلی هستیم که از فوکوس خودکار تشخیص فازی پشتیبانی می کند. این دوربین ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در نور می تواند تصاویر با کیفیت و کم نویزی را ثبت کند. سیستم عامل در نظر گرفته ده برای این گوشی Android 6.0 و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 5s Plus

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 5s Plus از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 5s Plus که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 5 اس پلاس

افرادی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل آن ها همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. جهت خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 5s Plus می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 5s Plus در این مجموعه نسبت به مراکز دیگر مقرون به صرفه تر است.