نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی nova 6 در دسامبر سال 2019 توسط شرکت هواوی معرفی شد. این گوشی از مرکب فلز و شیشه‌ در ابعاد 75.8 – 162.7 و 8.56 ساخته شده است. قاب پشتی این گوشی که از نوع شیشه‌ای براق بوده و نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد. به دلیل پشتیبانی دستگاه از دو سیم کارت٬ کاربران می‌توانند از دو سیم کارت به طور همزمان استفاده نمایند. هواوی در ساخت تاچ و ال سی دی گوشی هواوی نوا 6 از فناوری LTPS IPS LCD بهره برده است که در میزان روشنایی و وضوح تصاویر تاثیر بسزایی دارد. ال سی دی این دستگاه با اندازه‌ی 6.57 اینچی به طور تقریبی 84 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. کیفیت تصاویر در این نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل و با تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ می‌باشد. سیستم عامل این گوشی همانند سایر گوشی‌های این سری از اندورید 10 مجهز شده است.

دوربین پشت این گوشی توسط شرکت سونی با مدل IMX600 ساخته شده است. دوربین اصلی گوشی هواوی نوا 6 از سه سنسور با لنز ٬40 8 و 8 مگاپیکسلی بهره برده است که تصاویر بسیار با کیفیتی را به ثبت می‌رساند. این دوربین از قابلیت پانوراما٬ HDR و یک فلش LED پشتیبانی می کند و قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080٬2160 پیکسلی را با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه و 720 در 960 فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین جلو این دستگاه نیز مجهز به دو سنسور 32 و 8 مگاپیکسلی است که توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ  30 فریم بر ثانیه را دارد. باتری گوشی هواوی نوا 6 از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است و دارای میزان ظرفیت شارژدهی 4100 میلی‌آمپری می باشد.

تعمیر گوشی هواوی Nova 6

 یکی از مهم‌ترین وظایف تعمیرکاران تعمیرات موبایل اصول مشتری مداری است٬ این امر با ارائه خدمات بهتر تحقق می‌یابد. این مجموعه دارای تیمی از تعمیرکاران متخصص و با تجربه است که قادرند جهت تعمیر و تعویض قطعات معیوب بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهند. کاربران در صورت خرابی دستگاه خود می توانند جهت تعمیر آن به تعمیرکاران این مرکز مراجعه نمایند. تعمیر انواع گوشی و تعمیر گوشی هواوی نوا 6 در این مرکز امکان پذیر می باشد و در صورت خرابی قطعات آن٬ تعویض قطعات گوشی هواوی نوا 6 با استفاده از به روز ترین ابزارآلات صورت می‌گیرد. کاربران جهت تعویض و یا تعمیر دستگاه خود میتواند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه نمایند و در صورت عدم دسترسی دستگاه خود را با پیک و یا پست به این دفتر ارسال کنند.

خرید قطعات گوشی هواوی Nova 6

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی Nova 6 را در این مجموعه گرد آوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی Nova 6 می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی Nova 6 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما هستند.