نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J7 از آخرین گوشی این خانواده می باشد که در سال 2018 با ابعاد 153.2 * 76.2 * 8.6 میلیمتر و وزن 181 گرم وارد بازار شده است. این گوشی به نسبت قیمت مناسب و فناوری مناسبی که دارد طرفداراین بسیاری پیدا کرده است. برای این گوشی از نمایشگری با اندازه 5.5 اینچ و رزولوشن720 *  1280 پیکسل استفاده شده که از نوع TFT capacitive  می باشد. این نمایشگر71.4  درصد از صفحه جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است و در حداکثر مساحت 83.4 سانتی متر مربع می توانید تصاویر را ملاحظه نمایید. در هر اینچ از این نمایشگر 267 پیکسل وجود دارد و نسبت نمایش تصویر 16 به 9 می باشد. برای حفاظت از نمایشگر نیز از گوریلاگلس5 استفاده شده است.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 8.0 وارد بازار شد ولی شرکت سامسونگ امکان ارتقاء تا اندروید 9.0 را فراهم کرده است. تراشه اصلی Exynos 7870 Octa با معماری 14 نانومتری به کمک پردازنده مرکزی Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53 توانایی اجرای برنامه ها و دستورات شما را در زمان کوتاهی دارد. با پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 نیز می توانید به راحتی بازی های مورد علاقه خود را اجرا نمایید. اما این گوشی نیازمند باتری پرقدرتی می باشد که شرکت سامسونگ باتری 3300 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یونی را برای این گوشی در نظر گرفته است. در دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J7 2018 نیز از دوربینی با سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و از دوربین 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده کرده اند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی7

تعویض قطعات گوشی ساموسنگ J7  نیاز به مهارت و ابزارآلاتی دقیق دارد و در صورت آسیب باید تعمیر آن را به افرادی مجرب و ماهر بسپارید. در صورت عدم مهارت تعمیر کار ممکن است نه تنها گوشی به درستی تعمیر نشود بلکه در حین تعمیر به دیگر قطعات نیز آسیب وارد شود. در مرکز تعمیرات 118 ما از بهترین تعمیرکاران دعوت به همکاری کرده‌ایم و تعمیر گوشی شما را در کمترین زمان و بالاترین دقت انجام خواهیم داد. برای تعمیر از قطعات اورجینال گوشی گلکسی J7 نیز استفاده خواهیم کرد. این مرکز به بهترین ابزارهای جهان که دارای استانداردهای جهانی می‌باشد استفاده می شود که به همین دلیل تعمیر با دقت بالا و سرعت بالایی انجام می شود. عزیزان شهرستانی و یا کسانی که امکان مراجعه به مرکز را ندارند نیز می‌توانند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال کرده تا پس از بررسی و هماهنگی نهایی تعمیر شود.

خرید قطعات گوشی Samsung J7

همکارانی که به دنبال خرید قطعات گوشی گلکسی J7 می‌باشند می توانند از مرکز تعمیرات 118 خرید خود را انجام دهند. در این مرکز فروش قطعات به صورت آنلاین، فروش حضوری و یا تلفنی انجام می شود و به دلیل عرضه مستقیم و حذف واسطه ها تمان قطعات با قیمتی مناسب عرضه می شود. این مرکز دارای چندین سال سابقه در این زمینه و دارا بودن مجوزهای لازم این اطمینان را به شما می دهد تمام قطعات اورجینال می باشد. پس علاوه بر تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی J7 در این مرکز می تواندی خرید قطعات را نیز انجام دهید. همکاران ما در این مرکز آماده خدمت رسانی به شما بوده  و می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان ما بهره برده و از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J7 نیز اطلاع یابید. تمام قطعات موجود دارای ضمانت و مهلت تست یک تا هفت روزه میباشند.